הרשמה

המפתחת Sucker Punch לא מפתחת משחקי Sly Cooper ו-Infamous חדשים

לפחות לא כרגע...

הסטודיו חוגג יום הולדת 25 אבל המשחקים האהובים עדיין לא חוזרים אליינו בגדול, לפחות עדיין לא.

מזל טוב! המפתחת המוכרת והאהובה Sucker Punch חוגגת 25 שנים להיווסדה! הסטודיו שמוכר בעיקר בזכות סדרות משחקים כמו Sly Cooper, Inafmous ובשנים האחרונות גם בזכות Ghost of Tsushima הנהדר הגיע לגיל המכובד שלו, חצי יובל! לכבוד המאורע החשוב, הסטודיו הוציא הודעה בבלוג שלו, כמעין עדכון על הסדרות האהובות כל כך של הסטודיו, רק כדי שנדע שאין עדכון משמח במיוחד בנוגע אליהן.

בהודעה שיצאה מהסטודיו נכתב: "אין תוכניות לחזור לסדרות Infamous ו-Sly Cooper בעת הנוכחית, אף סטודיו אחר לא עובד על פרויקטים הקשורים לסדרות האלו. כל זה מאחר והמשחקים שלנו ממשיכים לגדול מבחינת היקף והמורכבות שלהם, הם זקוקים למיטב תשומת הלב שלנו. הדמויות האלו מאוד מיוחדות וחשובות עבורינו, אז בזמן שאנחנו לא אומרים 'לעולם לא' עבור המשחקים האלו, בנתיים אין משחקי Infamous ו-Sly Cooper חדשים בפיתוח." אז אומנם אין שום דבר חדש בדרך עבור מעריצי Sly Cooper, אבל עבור מעריצי Infamous כן נאמר כי Infamous 2 UGC יקבל טיפול קל על מנת להשאיר את השרתים בחיים ככל שניתן, לעוד כמה זמן? לא ברור. בנוסף, Sucker Punch הבטיחו שידאגו להפוך את Son's Cole's Legacy DLC עבור Infamous Second Son לזמין לרכישה בחנויות הדיגיטליות מאחר והיה זמין רק עבור גרסאת האספנים של המשחק.

המפתחת סיימה את הפוסט שלה בתודה למעריצים והיא עדיין לא מוכנה לדבר על מה שעתיד לבוא, אבל אם אנחנו צריכים לשפוט מהצורה שבה הפוסט נכתב, בהתחשב בכך ש-Ghost of Tsushima לא הוזכר בין המשחקים שלא מקבלים משחקים נוספים בסדרה שלהם, ניתן לצפות לראות עוד משחק חדש בסדרה. מה דעתכם על החדשות האלה? האם אתם מאוכזבים? שמחים על הגיוון של הסטודיו ומצפים לראות מה יגיע בהמשך? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:17 10.07.2022 | Avishay50 Avishay50

    באסה :(

    אני אישית קצת מבואס מזה שלא ייצא משחק חדש בסידרת סליי קופר, אבל הסדרה הסתיימה במשחק השלישי והמשחק של ה - Vita היה חזרה לעבר של הדמות, אבל למה אנחנו לא מקבלים לפחות אוסף רימייקים של המשחקים האלה? יש המון שחקני פלייסטיישן שלא יצא להם לשחק את המשחקים האלו ויהיו נורא שמחים לאוסף מחודש של המשחקים האלו (כולל אני). אבל מה שבאמת מבאס אותי מזה שאנחנו לא נקבל משחק סליי קופר חדש (לפחות לבינתיים) זה שלא נקבל משחק חדש של Infamous, המשחק Infamous Second Son היה משחק מדהים ואחד המשחקים האהובים עליי על הקונסולה ואחד המשחקים האהובים עליי ביותר והמשחק Infamous First Light היה משחק מצויין שלפי דעתי לא היה טוב כמו הקודם אבל גם אהבתי אותו מאוד, סדרת המשחקים הזאת מדהימה והיא אחת הסדרות האהובות עליי ביותר ומבאס אותי שלא נקבל משחק חדש בסדרה (לפחות לבינתיים), הלוואי שסאקר פאנץ׳ לפחות יתנו רימאסטרים למשחקים Infamous 1,2 וה DLC של המשחק השני.

    אני מאחל לסאקר פאנץ׳ הצלחה עם כל מה שהם עושים ושיתנו לנו מותגים חדשים, מגוונים, כייפים ויצירתיים שיראו לנו מה סאקר פאנץ׳ יודעת לעשות, רק מקווה שלא ישכחו את משחקי Infamous ו Sly Cooper או שנקבל המשך רק בעוד עשרות שנים כמו המון מותגים שאנשים חיכו להם שנים למשחק חדש.

  2. 2

       | פורסם ע"י