הרשמה

חברת Ubisoft תסגור שרתים, ושחקנים יאבדו תוכן שרכשו

השרתים נסגרים ואיתם התוכן

יוביסופט סוגרת שרתים והתוכן שרכשו השחקנים ייעלם יחד איתם

Ubisoft תבצע סגירה של שרתי משחקים שאינם פעילים מספיק כדי להצדיק את התחזוקה שלהם, כך החברה הכריזה באתר הרשמי שלה. השרתים שעומדים להיסגר שייכים למשחקי אונליין, אך מסתבר שהסגירה שלהם תשפיע גם על כמה משחקי סינגל פלייר, לצערם הרב של המעריצים.

רוב התכנים המדוברים הינם בני עשור או יותר למעט המשחק Space Junkies שיצא בשנת 2019 ונמכר במחיר של $40 בזמנו. אבל זה עוד לא הכל, המשחק ממש עכשיו נמכר תחת Steam Sale, למרות שהוא אמור להיסגר בעוד חודשיים לחלוטין. מצד אחד, אם המשחק לא מוצלח זה בסדר לסגור אותו, מצד שני זה לא מוצדק למכור אותו ברגעים אלו ממש.

הרעיון לסגור שרתים שלא עובדים הוא בסדר לחלוטין, הבעיה היא שהוא מונע התקנה של הרחבות למשחקים כמו Assassin's Creed ומשחקים אחרים שנועדו לשחקן יחיד. הבעיה של מכירות דיגיטליות כאלה היא בעיה כאובה. הרי מחר גם Steam יכולים לסגור את השרתים שלהם וכל התוכן שנקנה אצלם עלול להיעלם. נכסים דיגיטליים משאירים אותנו תלויים בשרתים של גורמים חיצוניים, והעולם של משחק כשירות הוא עולם נפלא ונוח שכבר שכחנו שיש לו חסרונות כמו התלות המוחלטת בשרתים של החברה.

המקרה הזה הוא ייחודי ל-Ubisoft. גם חברת Bungie שמפתחת את Destiny 2 סוגרת מדי פעם תוכן ישן במשחק ונועלת אותו לשימוש על אף ששחקנים שילמו עליו. במקרה של Destiny 2 זה מעט שונה כיוון שהחברה הודיעה מראש שזה יהיה המצב והקהילה שרוכשת את ההרחבות מודעת לכך. יוביסופט טוענת שסגירת השרתים תאפשר לה להתמקד במשחקים שיש אליהם ביקוש ואפשר להבין אותה - אחזקת שרתים זה עסק יקר ולעשות זאת בשביל משחקים שלא משחקים אותם זה באמת מיותר. השרתים צפויים להיסגר ב-1 בספטמבר, ובהחלט מדובר כאן במקרה מעניין שבו לשני הצדדים טיעונים טובים. מה אתם חושבים על כך? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:23 05.07.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    אין מה לדאוג כי בדיוק בשביל זה יש דארק נט וטורנטים ומשחקים פרוצים ואחר כך הם ישאלו למה אנשים מעדיפים עותקים פיזיים או משחק פרוץ שלא תלוי בשום שרת אם יום אחד השרתים של אפיק או סטים יתאפסו בגלל עובד שקם הפוך או בטעות כולם יתחילו לבדוק כדאי גם לחברוץ המשווקות וגם לקונים לשים לב לזה

  2. 2

    18:43 05.07.2022 | flamefist flamefist (אורח)

    שישחררו את קוד השרת ואנשים יוכלו להריץ שרת פרטי (כמו שעושים בכל מיני משחקי רשת ישנים)

  3. 3

       | פורסם ע"י