הרשמה

רוצים גישה לבטא של Diablo IV? תעשו קעקוע

בהחלט מדובר בקמפיין היח"צ המוזר ביותר שנתקלנו בו

קעקוע לכל החיים תמורת גישה מוקדמת למשחק תפקידים

מי פה מחכה ל-Diablo IV שירים את היד. מי פה מחכה לרגע בו הוא יוכל להניח את הידיים שלו על המשחק, שירים את היד. עכשיו, מי פה כל כך מחכה לרגע בו הוא יוכל לשחק, שהוא מוכן לעשות קעקוע בהשראת היקום של Diablo כדי לקבל גישה לבטא? קראתם נכון, במסגרת אירוע חדש בשם Hell's Ink, שחקנים מוזמנים להגיע בהמוניהם ולהתקעקע כדי לקבל גישה מוקדמת לבטא של אחד ממשחקי התפקידים היותר מצופים של 2023. 

כמו שכבר ניחשתם, שחקנים שמחפשים להתקעקע וגרים בארצנו הקטנטונת לא יוכלו להשתתף, אלא יצטרכו לטוס לאחת מהחנויות שמשתפות פעולה עם Blizzard כדי להיות חלק מקמפיין היח"צ הלא שגרתי הזה. החנויות ממוקמות במדינות כמו ארה"ב, בריטניה ואוסטרליה, והגישות המוקדמות ינתנו למתקעקעים עד ה-10 בספטמבר, מה שמשאיר לכם קצת פחות מ-3 שבועות לסגור טיסה. 

כל אחד שמגיע להתקעקע באחד מהעיצובים הזמינים יקבל קוד שמבטיח לו גישה לבטא של Diablo IV והבטחה לעותק חינמי של המשחק כאשר יושק באופן רשמי. זה נראה כמו צעד מאוד גדול כדי להבטיח לעצמכם גישה מוקדמת לבטא ועותק חינם, אבל אם במילא חיפשתם להתחדש בקעקוע, ובמקרה אתם מעריצים מושבעים של סדרת המשחקים האהובה - מה בדיוק יש לכם להפסיד? את העיצובים ש-Blizzard מציעה ניתן לראות בציוץ למטה, ואנחנו חייבים להגיד שבעינינו הם עשויים בטעם טוב ונראה שיהיה יחסית קל להסתיר אותם. מי מצטרף אלינו לטיסה? מה אתם חושבים על קמפיין היח"צ הייחודי הזה? ספרו לנו בתגובות!

Diablo IV צפוי לצאת בשנת 2023 לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X//S, Xbox One, Playstation 4 ולמחשב האישי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י