הרשמה

הפלטפורמה הוירטואלית VRChat תחת מתקפת ביקורות שליליות ב-Steam

אולי בצדק ואולי לא, אבל מה שבטוח הוא שזה בלאגן אחד גדול

דף החנות של VRChat ב-Steam תחת מתקפה של ביקורות ושרת הדיסקורד הרשמי לא שוקט בעקבות ההוספה של Easy Anti Cheat למשחק.

הנה לכם משהו שאולי לא חשבתם לקרוא עליו פה: הפלטפורמה הווירטואלית VRChat היא ככל הנראה הפלטפורמה הכי פופולרית כיום. בין אם מדובר במקום לפגוש אנשים באינטרנט ולבלות איתם או סתם לשחק במודים השונים, מאז 2014 הפלטפורמה עדיין איתנו ולא הולכת לשום מקום. מי שניסה או משתמש באופן יחסית קבוע ב-VRChat ככל הנראה משתמש במודים שונים, אולי על מנת לשפר את הביצועים של הפלרטפורמה על המחשב, אולי על מנת להוסיף אפשרויות Quality of Life שונות שלא קיימות בפלטפורמה באופן דיפולטיבי ועוד שלל סיבות שונות, אבל עושה רושם שבקרוב השימוש במודים הולך להפוך לבעייתי במיוחד.

מערכת ה-Easy Anti Cheat הוכנסה בשקט יחסי לבטא של VRChat ב-25 ליולי, יחד עם פרסום בבלוג הרשמי עם הוראות בנוגע למודים. כמו שכבר הזכרתי קודם, מודים שנועדו לשפר את הביצועים של VRChat נמצאים במשחק כבר תקופה לא קצרה בכלל, כשהגרסה הרגילה של המשחק רצה באופן יחסית מזעזע על המחשב וחסרים בה לא מעט פיצ'רים שונים שקשורים ל-Quality of Life שמודים שונים נועדו לפתור. אבל כעת, המפתחת טוענת שהיא מכניסה את ה-Easy Anti Cheat מאחר ומודים "זדוניים" אחראים לכמות מאוד גדולה של בעיות בפלטפורמה, גם לקהל השחקנים וגם למפתחים, מה שהוביל להחלטה להוסיף את ה-Easy Anti Cheat. 

המשתמשים של VRChat לא קונים את התירוץ שבשמו מערכת ה-Anti Cheat הוכנסה לפלטפורמה, בעקבות כך, הם החליטו ללכת ולבצע "Review bombing" בדף החנות ב-Steam, מה שהוביל את הביקורות שעמדו על "Mostly positive" עד לפני כמה ימים, להפוך ל-Overwhelmingly Negative בהתבסס על 23 אלף ביקורות שונות. בניסיון להסתכל על שרת הדיסקורד של הפלטפורמה, קשה באמת לעקוב אחר רצף השיחה מאחר וכל כך הרבה משתמשים שונים עסוקים בהתאבלות על ההחלטה להוסיף את ה-Anti Cheat, אף אחד מקהל המשתמשים אינו מרוצה מההחלטה הזאת.

מה אתם חושבים על הידיעה הזאת? האם אתם משתמשים ב-VRChat? האם ההחלטה הזאת משפיעה עליכם כמשתמשים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י