הרשמה

הוכרזו משחקי ה-PS Plus Essential לחודש אוגוסט!

קבלו ליין אפ נהדר של משחקים!

תנסו לשרוד את רחובות יוקוהמה, תהנו מרכיבה על סקייטבורד או תברחו מהאיומים השונים של אי אימתי, אלו הם המשחקים של PS Plus Essential לחודש אוגוסט!

הנה זה מגיע, חודש אוגוסט, שיא הקיץ ושיא החום, אז מה אנחנו עומדים לעשות? אם אתם כמונו ופחות אוהבים לצאת החוצה, כנראה שתעדיפו להישאר במזגן בבית מול קונסולת ה-PlayStation. חודש יולי בא וכמעט כבר הלך (הזמן טס או שזה רק אני?) ולמי שיש מנוי PlayStation Plus Essential, קיבל כמה משחקים נחמדים בדמות Crash Bandicoot 4: It's About Time, The Dark Pictures Anthology: Man of Medan ו-Arcadegeddon. אז לכבוד הקיץ החן שלנו, הגיע הזמן לקבל כמה להיטים חמימים במיוחד, ותאמינו לנו, החודש עומד להיות מיוחד!

Yakuza: Like a Dragon

רק לפני שניה דיברתי פה כבר על הצצה ראשונה למשחק הבא בסדרה והנה אנחנו מקבלים את המשחק האחרון בסדרה כחלק מהליין אפ של המשחקים למשתמשי Essential החודש. המשחק שמהווה תפנית בסגנון המשחק מאקשן למשחק תפקידים בתורות, הוא אחד המשחקים הטובים שיצאו במהלך תקופת שחרור הקונסולות של הדור הנוכחי. המשחק שם אותנו בנעליים של איצ'יבן, איש יאקוזה כושל במיוחד שאוהב את משחקי Dragon Quest ברמה מוגזמת, אחרי תקופה ממושכת בכלא הוא יוצא לגלות שכל העולם השתנה ומרחובות יוקוהמה, איצ'יבן צריך להתחיל לבנות את עצמו מ-0. אם אתם מעוניינים לקרוא עוד על המשחק, מוזמנים לקרוא את הביקורת שכתבתי פה באתר! המשחק יגיע גם לקונסולות ה-PS4 וגם לקונסולות ה-PS5.

Tony Hawk's Pro Skater 1+2

אני אומנם לא הקהל הראשון של המשחק הזה, אבל אוהבי הקלאסיקה שמנויים החודש ל-PlayStation Plus Essential בוודאי ישמחו לשמוע שהרימייק המצוין של שני המשחקים הראשונים בסדרת Tony Hawk עושים את דרכם לשירות החודש. שמואל בביקורת שלו על הרימייק כתב: "זה בעיקרון הדבר הכי חשוב ב-Tony Hawk's Pro Skater 1+2 - הוא פשוט כיף, מהמשחקיות הנהדרת והמשופרת עד לגרפיקה הצבעונית והמהממת וכלה באווירה עצמה שהמשחק משרה על השחקן." אני כמובן אשמח לתת למשחק ניסיון כאשר הוא יגיע לשירות החודש, אני ממש שמח לראות אותו בליין אפ! המשחק יגיע בגרסאות ה-PS5 וגם ה-PS4.

Little Nightmares

לסיום, עוד משחק קטן ומצוין הוא המשחק Little Nightmares, מדובר במשחק פלטפורמה אימתי במיוחד. המשחק שם אותנו ברגליים של Six, ילדה בת 9 במעיל צהוב כאשר בשלבים השונים היא צריכה לברוח מ-The Maw, מקום אשר שורץ ביצורים שונים שרק מחפשים את הארוחה הבאה שלהם. המשחק הוא משחק יחסית קצר, הוא מהמם במיוחד והוא יצליח להטיל לא מעט אימה על אלו אשר ישחקו בו, חוויה מומלצת לכל אוהבי האינדי, משחקי פלטפורמה ואימה!

ואלו הם המשחקים של חודש אוגוסט! נזכיר שעכשיו זאת ההזדמנות האחרונה להוריד את המשחקים של יולי, הם יהיו זמינים עד ה-2 לאוקטובר, ממליץ לא לישון על הנושא אם עוד לא הורדתם אותם! אוהבים את הליין אפ של חודש אוגוסט? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:14 29.07.2022 | Majima Majima (אורח)

    בנוסף ליאקוזה 7 גם כל הסדרה מגיעה לPS extra חודש הבא

  2. 2

    20:35 30.07.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    אין על יאקוזה

  3. 3

       | פורסם ע"י