הרשמה

הצ'אט הקולי של דיסקורד זמין למשתמשי הבטא של Xbox

דיסקורד מזמינה את שחקני Xbox לשורותיה

הצ'אט של דיסקורד עושה עלייה לקונסולות של Xbox

דיסקורד ומיקרוסופט הכריזו על שיתוף פעולה שמביא את שירותי הצ'אט של דיסקורד למשתמשי Xbox. השירות זמין כרגע למשתמשי Xbox Insider שפתוח לכולם בהרשמה ואינו מצריך הזמנה. העדכון פותח למשתמשי Xbox אינטגרציה של הצ'אט הקולי של דיסקורד. על מנת להפעיל אותו, השחקנים צריכים לקשר את חשבון האקסבוקס שלהם לחשבון הדיסקורד באמצעות האפליקציה במובייל ומשם להעביר את השיחות לקונסולה.

מדובר בהליך מעט מורכב, בעיקר כיוון שאין עדיין אפליקציה ייעודית לדיסקורד בקונסולה אך אחת שעושים אותו הוא עובד נהדר. בשל העובדה שאין אפליקציה רשמית גם אין עדיין צ'אט בטקסט, אך יתכן כי זה יגיע יותר מאוחר כאשר תצא אפליקציה רשמית של דיסקורד לקונסולה. פאנל הניהול של Xbox משלב יפה את אנשי הקשר בדיסקורד ומאפשר לראות את כל החברים בדיסקורד, ומאפשר להתחבר ולהתנתק משיחות,, לראות את החברים ולשלוט בווליום.

ההערכה היא שבשבועות הקרובים נראה את האפליקציה גולשת לעוד מעגלים ב-Xbox עד שתצא באופן מלא בתאריך שאינו ידוע עדיין. לפני למעלה משנה, בחודש מרץ של שנת 2021, Xbox בחנה רכישה של דיסקורד בתג מחיר של כעשרה מיליארד דולר. במשך חודש בחנה חברת מיקרוסופט את הרכישה כשלבסוף החליטה לרדת מזה. דיסקורד זכתה אז לצמיחה ענקית בזכות הקורונה כשהפכה לפלטפורמה פופולרית מאוד לתקשורת בין אנשים. כיום הכמות פחתה אך היא עדיין נחשבת לאחת הפלטפורמות הפופולריות בתחום. לדיסקורד כמעט ואין היום מתחרים בתחום של תקשורת בין שחקנים, למעט חברת Guilded שנרכשה על ידי Roblox.

למרות שמיקרוסופט בחרה לא לרכוש את החברה, השילוב של דיסקורד בתוך קונסולות Xbox הוא מהלך מצוין מבחינת החברות, וגם מבחינת השחקנים שישמחו למערכת ניהול צ'אט פופולרית כל כך. עכשיו נשאר רק לקוות שחברות משחקים יגדילו את משחקי הקרוספליי ושחקני מחשב ו-Xbox ישחקו יותר ביחד.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י