הרשמה

דיווח:GTA הבא יתרחש ב-Vice City, בעל טון רציני יותר וזוג דמויות ראשיות

הפעם, אפשר להיות בטוחים שתיהיה גרסה משופרת של מיאמי

למרות ההסכמות בהכל, דווקא על תאריך היציאה עדיין אין לנו תמונה ברורה

אחרי רצף של דיווחים על ביטולי משחקים וגרסאות מחברת הענק רוקסטאר (Rockstar Games) הגיע הזמן לחדשות קצת יותר אופטימיות. היום דיווחו באתר החדשות Bloomberg על מספר פרטים חדשים בנוגע למשחק הבא בסדרת GTA, וחקלם סוגרים ספקולציות של שנים.

על פי הדיווח, המשחק יתקיים ב- Vice City, שהיא הגרסה של מיאמי בסדרת המשחקים, ולאט לאט יקבל עוד מקומות ומשימות ייעודיות להם. עוד לא ברור האם התוכן החדש יתווסף כ- DLC מסורתי או באופן המזכיר יותר משחקי live service. המשחק יעקוב אחרי זוג דמויות ראשיות, בן ובת, שיהיו מעין גרסאה מודרנית של צמד השודדים האמריקאי בוני וקלייד. הטון של המשחק צפוי להיות רציני יותר משאר קודמיו בסדרה, ככה שההומור הציני מחמש כנראה לא יחזור, או לפחות יחזור בכמות מעטה יותר. הכותב מציין את הבחירה בדמות נשית ושינוי הטון כחלק ממהפך שקורה מאחורי הקלעים ברוקסטאר, שמשנה את אופן ההתנהגות בחברה שנחשבה עד לא מזמן כ"מועדון בנים". יכול מאוד להיות שזאת הסיבה, אך אסור לשכוח שגם משחקם הקודם - Red Dead Redemption 2 היה בטון רציני יותר וכבד בו סיידי אדלר גנבה את הפוקוס לרוב הדמויות הגבריות במשחק, וקיבלה מקום יחסית מרכזי.

הדיווח מסתיים בהשערה שרוקסטאר מכוונת ליציאת המשחק בשנה הפיננסית של 2023 (מאפריל 2023 ועד מרץ 2024), אך כמה דקות לאחר מכן שיתף המדליף Tom Henderson, שכבר ביוני שעבר טען שמיקום המשחק יהיה ב-Vice City וקלע בול בעוד פרטים, שלדעתו תאריך ריאלי יותר יהיה בחורף של שנת 2024 ואפילו 2025. עם כמה שרציתי לראות את רוקסטאר מגוונים למקומות כמו איטליה או דרום אמריקה, העובדה שמדובר במשחק השישי, בסדרה שסופרת עם ספרות רומיות, לא משאירה הרבה מקום לספק כשיש להם עיר מוכנה ומסקרנת מספיק שגם מתחילה ב-VI. מתרגשים לבקר ב-Vice City שוב? הפעם בגרפיקות באמת משופרות? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:44 28.07.2022 | שי שי (אורח)

    ממתין בקוצר רוח - יאלה כבר ! :)

  2. 2

       | פורסם ע"י