הרשמה

שמועה: גם גרסאות הדור הבא של Red Dead Redemption 2 בוטלו

כל הביצים בסל של GTA VI

גל שמועות הביטולים מרוקסטאר ממשיך

אוף, זה כואב. אחרי שבשבוע שעבר נודע לנו שרימאסטרים עבור RDR המקורי ו-GTA 4 ככל הנראה בוטלו ע"י Rockstar, מגיעה עוד שמועה מאכזבת על החברה המוצלחת. לפי Tez2, שבעבר כבר קלע בול בהדלפות מחברת הענק , גם גרסאות ה-Playstation 5 וה-Xbox Series X/S של Red Dead Redemption 2 בוטלו.

אנחנו לא חושבים שקיימים הרבה משחקים, או בכללי דברים, שיש עליהם קונצנזוס מוחלט שהם מדהימים. Red Dead Redemption 2, שיצא בשנת 2018, הוא ללא ספק אחד מהם. הסיפור המצויין שלו, עולם פתוח בלתי נשכח, דמויות אגדיות ותשומת לב לפרטים הקטנים שגם ב-2022 אין לה שום תקדים הפכו אותו לאחד המשחקים המדוברים ביותר אי פעם. זה די ברור לכולם, כולל ל-Rockstar, שגרסאת דור הבא למשחק תתקבל בברכה ותמכור מספיק טוב כדי להצדיק את קיומה, בכל זאת, מדובר במשחק שמכר 44 מיליון עותקים.

לא ברור מה מונע מ-Take-Two Interactive חברת האב של Rockstar, למצוא קבוצה מתאימה למשימה ולהביא את המשחק העשירי הנמכר ביותר אי פעם לקונסולות הנוכחיות עם שידרוגים מתאימים. אנחנו כן יודעים להגיד שכמונו, הרבה מאוד יהיו מאוכזבים במידה והשמועה הזאת אכן נכונה. מאוכזבים מהשמועה? חושבים שיש קשר בינה לבין העזיבה המפתיעה של אחד ממייסדי החברה והכותב הראשי של RDR 2, דן האוזר (Dan Houser)? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:58 12.07.2022 | אוף איתם אוף איתם (אורח)

    לעזאזל עם רוקסטאר הם ביטלו רימייק לGTA 4 ולRDR הראשון מתקמצנים על פורט למחשב של RDR (הראשון) שיעלה להם 10 שקל ובמבה לעשות ביטלו את Bully 2 סוגרים את השרתים של RDR ONLINE ביטלו גרסת Next Gen של RDR2 ורק עכשיו התחילו את הפיתוח על GTA 6 הם ממש מעצבנים אותי

  2. 2

       | פורסם ע"י