הרשמה

מוד חדש ל-Red Dead Redemption 2 מאפשר לכם לרכב על דובים

זוז הצידה סוס, יש דוב חדש בעיר

רכבו על חיות ענקיות וזרעו טרור בכל רחבי אמריקה

סוף סוף! מאז שהושקה גרסת המחשב האישי בחודש דצמבר, Red Dead Redemption 2 התחיל לקבל יותר ויותר מודים שיצרה הקהילה. למרבה הצער, לא קיבלנו שום דבר מעבר למודים בסגנון Scripthook שמאפשרים לשחקנים להפוך לדמויות אחרות מהמשחק או אפילו חיות, לזמן דמויות שילחמו לצידנו או פשוט להפוך לבלתי מנוצחים. היום זה השתנה.

תכירו את Pig Rider. המוד הזה מאפשר לכם להיפרד מהסוס הנאמן שלכם ולהפוך אותו לחיה אחרת - זאב, חזיר, פומה, ואפילו דוב. כל חיה תהיה קצת יותר גדולה מהרגיל כדי להתאים את עצמה לגודל של סוס, כי יש גבול לכמה אפשר לשנות קוד של משחק בלי להרוס אותו לגמרי, חוץ מהדוב, כי הוא במילא גדול. כאשר תעלו על החיות הללו תוכלו גם לתקוף עוברי אורח בעזרתם, וזה בהחלט נראה כמו צעד בכיוון הנכון עבור קהילת המודים של המשחק. המוד נוצר ע"י המודר JulioNIB, ואם השם שלו לא אומר לכם כלום, כנראה היצירות הקודמות שלו יצלצלו לכם מוכר. הוא אחראי על חלק מהמודים המוכרים ביותר שיצאו ל-GTA V, ביניהם תמצאו את איירון מן, הענק הירוק, פלאש ות'אנוס, כל אחד מהם עם הכוחות המוכרים שלו.

Pig Rider עדיין לא זמין להורדה ציבורית, אבל המודר מאפשר גישה מוקדמת למוד לכל מי שתורם 5$ בעמוד ה-Patreon שלו, כך שאתם תצטרכו לתרום אם לא תרצו לחכות לגרסה הסופית.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י