הרשמה

תחיי המהפכה: לראשונה LEGO תשיק מוצרים בישראל במקביל לעולם

בואו נראה אם ה-Gift with purchase של דור גם יגיע בקרוב

טירת אבירי האריות, סט הקלאסיק של LEGO והספינה האייקונית מ-Star Trek, כולם יהיו זמינים לרכישה החל מסוף השבוע הקרוב.

ערן תור הבטיח שיש למה לחכות והוא לא שיקר: בהודעה לעיתונות שקיבלנו נמסר כי לראשונה יושקו בישראל מעל ל-30 מוצרי LEGO חדשים, באותו השבוע בו הם הושקו בחנויות LEGO בעולם. המוצרים שמשווקים בעולם החל מתחילת חודש אוגוסט, יגיעו במקביל לחנות LEGO הרשמית בדיזנגוף סנטר ולאתר האון ליין וימכרו ללקוחות LEGO וקהילות מעריצי המותג בישראל, החל מיום שישי הקרוב.

למקרה שאתם תוהים לגבי המוצרים השונים, אז במסגרת חגיגות 90 שנה למותג, השיקה LEGO במהדורה מחודשת חלק מהמוצרים האהובים ביותר על המעריצים, ביניהם טירת אבירי האריות, סט הקלאסיק של LEGO, וספינת החלל ה-Voyager הידועה. בנוסף, גם מכונית השברולט קמרו האייקונית, וקונסולת המשחקים הנוסטלגית, Atari אשר נפתחו למכירה מוקדמת, יימכרו בחנות בסוף השבוע יחד עם עוד מוצרים של החברה כמו הפרארי דייטונה ועוד. בנוסף יוצעו למכירה בישראל 30 מוצרים נוספים של LEGO שיושקו בארץ במקביל להשקתם בעולם.

״הבטחנו מהפכה בשוק הישראלי", אמר ערן תור, זכיין LEGO בישראל, ״ולפי תגובות עשרות אלפי הישראלים שביקרו בחנות מאז הפתיחה ניכר כי המתינו לפתיחה של החנות בהתרגשות רבה. אנו מודים ומתרגשים על קבלת הפנים החמה ובטוחים כי אוהדי LEGO בישראל שמחים במיוחד השבוע על הבשורה כי מעתה ניתן להשיג בחנויות של LEGO בישראל מוצרים ודגמים חדשים ביום השקתם בחנויות LEGO בעולם. אנו מחויבים להמשיך בהנגשת החוויה המלאה של המותג לקהל בישראל ונמשיך בכך עם שירותים נוספים בקרוב״. מתור גיימינג נמסר כי בשבועיים הראשונים להקמתה ביקרו בחנות מעל ל-45 אלף ישראלים.

מתרגשים כמו דור מהחדשה הזאת? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י