הרשמה

חי ונושך: Dead Island 2 מקבל דף מוצר באמאזון שחושף את תאריך היציאה שלו

8 שנים מאז הכרזתו, Dead Island 2 חוזר מהמתים

הוא חי! הוא חי!

אי שם בשנת 2014 קיבלנו סרטון טיזר סינמטי שהכריז על קיומו של Dead Island 2, משחק ההמשך לכותר הזומבים האהוב מ-2011. מאז, כל מה שקיבלנו היא דממת אלחוט שוחקת, חוץ מסרטון גיימפליי שנחשף כמה חודשים מאוחר יותר, והקהילה כבר הייתה בטוחה שהמשחק בוטל ושכל מה שנותר לחכות לו הוא הודעה רשמית על כך. אבל היום, בשעות הבוקר המוקדמות, עמוד מוצר חדש למשחק הוקם בחנות של Amazon, והיא נראית אמיתית למדי.

העמוד עדיין נמצא באוויר ולפי המידע בו, אנחנו צפויים לחזור ליקום ההומוריסטי והנשקים המאולתרים של סדרת Dead Island כבר ב-3 בפברואר 2023. כמובן שיתכן שהתאריך הזה ישתנה בעתיד ושמדובר בסך הכל בממלא מקום, אבל עדיין - מדובר במידע חדש על המשחק מזה 8 שנים, אנחנו ניקח כל דבר ש-Deep Silver תיתן לנו בשלב הזה. אל התאריך מצטרפת גם חשיפה של אומנות העטיפה של המשחק שמעידה בצורה כמעט מושלמת על האופי שלו - ססגוני ולא לוקח את עצמו ברצינות בשום צורה.

עמוד המוצר מציין שהמשחק יתרחש בלוס אנג'לס "מוכתמת אימה", בה נוכל לחבוט במתים המהלכים להנאתנו בחופים הצהובים של Venice Beach או בשכונות היוקרה של Beverly Hills. מערכת הקרב, כצפוי, תהיה "אלימה" עם סוגים שונים של נשקים שתוכלו לעצב כאוות נפשכם כדי לגרום לכמה שיותר נזק, עם כמה שיותר סטייל. כמו כן, בעבר הוכרז שלמשחק יהיו 4 דמויות ראשיות אותם שחקנים יוכלו לגלם, אך דף המוצר דווקא מעיד אחרת, וחושף שלמשחק יהיו 6 דמויות שונות שבדיוק כמו הנשקים שלנו - יהיו ניתנות לעיצוב חופשי. לבסוף, לצד עיצוב עטיפת המשחק, נחשפו גם מספר מצומצם של תמונות חדשות מהמשחק עצמו, מוזמנים להעיף מבט למטה:

כאמור, Dead Island 2 צפוי לצאת ב-2 בפברואר 2023 (בינתיים) לקונסולות ה-Playstation 4, Playstation 5, Xbox Series X/S, Xbox One ולמחשב האישי. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:46 18.08.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    סוף סוף

  2. 2

       | פורסם ע"י