הרשמה

עלו לסיפון: רשמים מ-Skull and Bones של Ubisoft מ-Gamescom 2022!

יוביסופט חשפה דיי הרבה מידע לגבי Skull and Bones בפרזנטציה של ב-Gamescom 2022, בואו לקרוא עוד פרטים לגבי המשחק

אפשרויות קאסטומיזציה רבות, דגש עם מערכת קלאסים ו-Co-op ומצב סיפור עם בחירות דיאלוג - כל אלה מגיעים למשחק הפיראטים החדש של Ubisoft!

אחרי המון (המון) שקט מאחוריו, אנחנו סוף סוף קיבלנו הצצה ל-Skull and Bones, משחק הפיראטים החדש של Ubisoft שצפוי לצאת בנובמבר הקרוב. לצערנו הרב הפרזנטציה של החברה הייתה בדיוק זה: פרזנטציה, אז לרועי לא יצא לשחק במשחק עצמו. מצד שני, הוא כן קיבל המון מידע לגבי המשחקיות והאלמנטים השונים של Skull and Bones - מידע שאנחנו יכולים לשתף איתכם בכיף.

הפרזנטציה נפתחה במה שנראה כאופציות לבחירה בדיאלוגים השונים במשחק. בגלל טיב הפרזנטציה והאורך שלה, אין לנו מושג כמה הבחירות האלה ישפיעו על העלילה, אבל אני מניח שנדע עוד פרטים לגבי החלק הזה של המשחק לקראת יציאתו. לאחר מכן עברנו לבחירת משימה, כששם רועי זכה לראות את כמות הקאסטומיזציה הרבה של המשחק שמאפשרת לשנות את סוגי הנשקים, השריון של הספינה שיאפשר לנו לנגוח בספינות אחרות וכמובן אביזרים קוסמטיים כמו ספינות צבעוניות. המשחק גם יאפשר לנו לתקן/לרפא את הספינה שלנו בעזרת Repair Kit תוך כדי קרבות וכמובן, המון שירי פיראטים ו-Sea Shanties.

עוד משהו מעניין שהפרזנטציה הציגה לנו היה קרב בין ספינות שנגמר בכך שהדמות שלנו מצאה מפת אוצר וירדה מהאוניה לאי כדי לחפש את האוצר. משהו שלא היה לנו ברור הוא הטון של המשחק: מההצגה היה נראה שהדמויות שלנו נעות בין צחוקים והתבדחויות לגבי המצב שלהן, לבין טון רציני בהרבה. אנחנו לא יכולים לומר שזה משהו שאנחנו מעריכים במשחקים סיפוריים: אין בעיה לדחוף קצת בדיחות פה ושם, אבל לפחות תביאו לנו טון ברור לסיפור כדי שנדע למה לצפות.

קיבלנו גם הצצה קטנה לקרבות מולטי שהתמקדו ב-PvE משום מה, אבל כן יצאנו עם כמה מסקנות מעניינות: הראשונה היא שהמשחק ישתמש במערכת קלאסים לספינות השונות כמו Scout שהיא מהירה ויכולה למצוא ספינות אחרות, אבל גם שבירה יחסית וחלשה יותר, או Cargo שיכולה לשמור הרבה ציוד ושלל אצלה. זה נועד לצאת למסעות עם חברים, כשכל חבר/ה בוחרים ספינה אחרת ושטים ביחד. למי שתוהה אם עליות סיפון מגיעות למשחק אז לא לדאוג: ברגע שהספינה שלכם תהייה קרובה לספינה אחרת תוכלו לבצע Crew Attack ולתקוף ישירות ספינה אחרת, במקרה של High RiskHigh Reward. תוכלו גם להשתמש באביזרים שונים כמו המשקפת שתיתן לכם אופציה להסתכל על ספינות ולראות אם בכלל שווה לתקוף אותן.

זהו - בסך הכל דיי הרבה מידע, רק חבל שלא זכינו גם לשחק ולהרגיש האם המשחקיות דומה למה שאנחנו מכירים מ-Assassin's Creed IV: Black Flag, או שמדובר במשהו שונה קצת ומיוחד יותר. כולנו נוכל לנסות את המשחק כשהוא ייצא ב-8 בנובמבר לכל הקונסולות (למעט ה-Switch כמובן) והמחשב האישי.

מחכים לראות עוד מהמשחק? שתפו אותנו ואל תשכחו לקרוא את הכתבה הקודמת שלנו בנוגע לרשמים של רועי ממשחק ב-Goat Simulator 3! עוד כתבות, ראיונות ורשמים ראשוניים יגיעו בהמשך היום ומחר אז יש למה לחכות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י