הרשמה

רשמים מהתנסות עם Park Beyond מ-Gamescom 2022!

בואו לקרוא על ההתנסות של רועי עם Park Beyond בכנס הגיימינג של אירופה!

סימולטור בניית פארק השעשועים של Limbic Entertainment הוא קליל ומזמין, אבל גם מכיל המון רגעים משוגעים משלו

הודות לעדלי יונייטד, רועי שלנו זכה לשחק קצת ב-Park Beyond, משחק בניית הפארק החדש המפותח על ידי ב הגרמנית ומופץ על ידי Bandai Namco. הדמו שנתנו לרועי להתנסות איתו היה יחסית מוגבל: לא נתנו פארק לבנות מאפס, אלא במקום זאת נתנו לנו עיר בה יכלנו לבנות רכבת הרים ארוכה כשהשמיים (ומה שהדמו אפשר לנו לעשות) היו הגבול.

נתחיל מכך שהמשחק משחק על היצירתיות שלכם בצורה מאוד חזקה: המשחק משתדל להגביל כמה שפחות את השחקן ולאפשר לו לעשות כמה שיותר דברים משוגעים על המפה. אתם תוכלו להעביר רכבות הרים דרך דונאטים ענקיים או ללפף אותם דרך בניינים בצורת H. כמו שהטריילר הראה, אתם יכולים גם להשתמש בתותחים כדי לשגר את הרכבת מעל אגמים או בניינים. לפי מה שרועי סיפר לנו, זה נראה שזה יהיה משחק שיתאים מאוד ליוטיוברים ויוצרי תוכן שיוכלו ליצור פארקים מעניינים עם "הרכבת הכי מהירה" או "המסילה עם העלייה החדה ביותר".

בכלל, המשחק הזה לוקח את עצמו הרבה פחות ברצינות, עם UI הרבה יותר מזמין ופשוט מלמשל Planet Coaster שדורש הרבה יותר השקעה ועבודה מהשחקן. המשחק הזה קליל יותר, פשוט יותר ונועד למשחק שהוא יותר קאזו'אלי ומזמין לכולם. זה יכול להיות שהמשחק המלא יהיה גם פחות מורכב כתוצאה מכך (דווקא בהקשר שלילי), אבל ממה שראינו בתמונות השונות מהמשחק, נראה שהמשחק טומן בחובו הרבה יותר עומק ממה שרועי זכה לחוות בכנס עצמו. המשחק צפוי לצאת לקונסולות הדור הבא והמחשב האישי בשנה הבאה.

שוב תודה רבה לעדלי יונייטד על התיאום והעזרה בכנס עצמו! אם אתם רוצים לקרוא עוד חדשות וידיעות מכנס Gamescom 2022, אתם יותר ממוזמנים להמשיך לכתבות נוספות שלנו באתר, כמו הריאיון שעשינו עם המפתחים של המשחק Sifu, הרשמים הראשונים שלנו והמשחקיות שצילמנו מ-Lies of P והרשמים שלנו מהתנסות קצרה עם A Plague Tale: Requiem.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י