הרשמה

חברת Logitech G השיקה שלושה דגמים של עכבר הגיימינג Logitech G502 X

שני דגמים ניידים ודגם חוטי יהוו את הדור הבא של העכברים של החברה

העכברים יהיו זמינים לרכישה בישראל בספטמבר הקרוב

חברת Logitech G, השיקה אתמול את הגרסה החדשה של עכבר הגיימינג הפופולארי שלה: ה-Logitech G502 X בשלוש תצורות שונות "להעצמת חווית המשחק והרחבת מגוון האפשרויות לבחירה וההתאמה האישית של סביבת הגיימינג". העכבר מגיע בתצורה חוטית בדגם G502 X, בתצורה אלחוטית בדמות ה-G502 X LightSpeed, ובגרסת ה-PLUS, בדגם G502 X Plus.

לפי החברה, חיישן ה-HERO 25K וטכנולוגיית ה-Lightspeed הייחודית ל-Logitech G (בגרסה האלחוטית), יציעו זמני תגובה מהירים יותר בעד 68% מהדור הקודם של העכבר. לצד השילוב בין כל היתרונות של ביצועים ועמידות של מתגים אופטיים עם תחושת ההפעלה של מתגים מכניים, ייהנו משתמשי ומשתמשות ה-G502 X מחוויית המשחק הטובה ביותר ש-Logitech G יכולה להציע. עוד מציע העכבר גם כפתור DPI בעיצוב חדש, המאפשר הזזה והתאמה אישית למגוון גדלי כף יד וסגנונות אחיזה, גלגלת מהירה, בעיצוב חדש אף היא, במשקל מופחת, יציבות גבוהה וגלילה במהירות גבוהה במיוחד.

דגם ה-G502 X Plus מציע, לצד כל התכונות המתקדמות של העכברים בסדרה, גם LIGHTSYNC RGB עם תאורת LED-8 רציפה המאפשרת זיהוי משחק אקטיבי והתאמה אוטומטית, לצד מגוון אפשרויות התאמה אישית, אפקט הפעלה וכיבוי ואופטימיזציה של סוללה.

העכברים יהיו זמינים לרכישה בישראל במהלך ספטמבר 2022 כשהמחירים יהיו 329 ש"ח ל-G502 X ו-599 ו-679 לגרסאות ה-LightSpeed וה-Plus האלחוטיות בהתאמה.

העכברים החדשים מעניינים אתכם? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י