הרשמה

חברת Xbox חושפת את מנוי ה-Game Pass Friends & Family

כל הפרטים בנוגע למנוי המשותף החדש של Xbox כאן בכתבה!

חמישה אנשים - מנוי Game Pass אחד

Xbox חושפת היום את מנוי ה-Game Pass Friends & Family, מנוי ה-Game Pass החדש שלה. המנוי יאפשר לעד חמישה אנשים לשתף ביחד את מנוי ה-Game Pass שלהם במחיר של 22 יורו לכל המשתתפים. כל משתתף במנוי יוכל להשתמש במנוי שלו ובפרופיל ה-Xbox שלו כדי לשחק משחקים, להעלות את השמירות לענן ולהשיג אצ׳יבמנטים. המנוי מתפקד כמו מנוי Ultimate בכך שהוא מאפשר גישה למשחקי הקונסולה, המחשב האישי והענן.

עוד ב-Vgames:

לפני שאתם קופצים להירשם למנוי נבהיר כי הוא נמצא בהרצה רק בשני אזורים בעולם כרגע: קולומביה ואירלנד, כשאזורים אחרים יתווספו למנוי בהמשך. בנוסף, המנוי יאפשר לכם לשתף את הפרטים שלכם רק עם מנויים מאותה המדינה ולא עם אנשים במדינות נפרדות (עוד לא ידוע אם מדובר במשתמשים ממדינות שונות או אזור פיזי לפי כתובת IP). כמובן, כמו עם שאר סוגי המנויים המשותפים, גם כאן יהיה פרופיל ראשי שיוכל לשתף עם המשניים, כך שאם הפרופיל הראשי ירצה לעזוב את המנוי, הוא יצטרך להעביר את הבעלות לאחד המשניים.

ודבר אחרון: אנשים יוכלו לשדרג את המנוי שלהם ממנוי פרטי למנוי משותף. הקאצ׳ הוא שתהייה המרה של כמות הימים שלכם מהמנוי הרגיל שלכם למנוי משותף. לדוגמא: 30 יום במנוי האולטימט הרגיל שלכם יומרו ל-18 יום במנוי ה-Game Pass Friends and Family. טבלת ההמרה המלאה יחד עם עוד פרטים נוספים לגבי המנוי תוכלו למצוא בעמוד הרשמי של Xbox כאן.

מחכים למנוי? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י