הרשמה

סיכום אירוע ה-Tokyo Game Show של Xbox!

סדרת Ni No Kuni מגיעה ל-Xbox בפעם הראשונה, Deathloop מקבל סוף מורחב ויציאה לקונסולות ו-Forza Horizon 5 גרם לנו להזיל דמעה

בקצב חריג מאוד ל-TGS, החברה האמריקאית סיפקה אירוע עמוס טריילרים - ועמוס משחקים שזמינים כבר עכשיו להורדה ב-Game Pass!

לאחר אירועים של כל החברות הגדולות השבוע, התפנתה Xbox לאירוע השנתי שלה שמהווה כבר שנה שנייה את יריית הפתיחה של ה-Tokyo Game Show. בואו לגלות מה הם הכינו לנו!

Persona 5 Royal

לאחר נאום מרשים של פיל ספנסר, בו הוא טען שהחזון של Xbox נפרש על כל ה-20 שנה הבאות, האירוע נפתח בטריילר נוסף שמבטיח לנו שלא חלמנו בתצוגת הקיץ של החברה, סדרת Persona באמת מגיעה ל-Xbox ול-Game Pass, עם הגרסה המורחבת של Persona 5 כבר ב-21 לאוקטובר השנה. המשחק השלישי והרביעי בסדרה יגיעו מתישהו בקרוב.

Wo Long: Fallen Dynasty

משחקה החדש של Team NINJA, יוצרי סדרת Ninja Gaiden, מקבל טריילר חדש שחושף אפשרות מפתיעה - עיצוב דמות. המשחק ממשיך להראות מעולה, אך תאריך יציאה עדיין לא קיבלנו. כרגע הוא אמור להגיע לקונסולות הדור הקודם והנוכחי (מלבד ה-Switch), למחשב האישי ול-Game Pass בתחילת 2023.

Exoprimal

משחק הדינוזאורים ה...מוזר של Capcom מקבל טריילר שמתמקד בסיפור המוזר שלו. המשחק יגיע לקונסלות הדור הקודם, הנוכחי והמחשב האישי מתישהו בשנה הבאה. כרגיל, גרסת Switch עוד לא הוכרזה.

Blazblue Cross Tag Battle Special Edition

משחק הלחימה-ארקייד האהוב מגיע ל-Xbox באביב של השנה הבאה! בנוסף, הוא יהיה זמין ביום השקתו גם ב-Game Pass.

Guilty Gear Strive

משחק הלחימה המדהים של Arc System Works מגיע לקונסולות של Xbox ול-Game Pass באביב הבא, למי שלא מכיר, פשוט נגיד שזה משחק ששווה לכם לנסות.

איך אומרים סקיירים ביפנית?

אחראית הקהילה של בת'סדה ביפן הגיעה כדי להכריז חדשות על Skyrim בפעם הראשונה מאז שיצא ב-2011 ונעלם לגמרי... הפעם, המשחק מקבל תרגום מלא ליפנית. בנוסף,ֲֲֲ Redfall יקבל תמיכה ביפנית, קוראנית וסינית מדוברת ומסורתית. אישית, אני לא יכול לחכות כבר ל- Redfall, שיוצא בתחילת שנה הבאה.

Naraka Bladepoint

משחק האונליין שיצא בקיץ ל-Xbox מקבל פרק חדש במצב הסיפור שלו, שייצא באוקטובר הקרוב. בנוסף, מפה חדשה תגיע למשחק בקרוב ואפילו גרסת Xbox One צפויה להגיע בדצמבר הקרוב.

סדרת Ni No Kuni מגיעה ל-Xbox בפעם הראשונה!

אחרי הופעת אורח של "אחראית שיתופי הפעולה" וכעת הסגנית של Xbox, שרה בונד, קיבלנו עוד הוכחה להצלחה שלה בתחום ביפן: סדרת Ni No Kuni המפורסמת של Level-5 זמינה לקנייה על קונסולות Xbox כבר היום! גרסת הרימאסטר של המשחק הראשון בסדרה (Ni no Kuni: Wrath of the White Witch) זמינה כבר עכשיו בחנות וב-Game Pass והמשחק השני יגיע בשנה הבאה.

Dangaronpa v3 זמין ב-Game Pass

אחרי שהמשחקים הקודמים הגיעו לשירות בהפתעה, גם השלישי מקבל יציאה מפתיעה ויהיה זמין כבר היום למנויים.

גיבורה חדשה ל-Overwatch 2

מייקרוסופט אמנם עוד לא השלימו את הרכישה של אקטיוויז'ן, אך סימני ההתרגשות של החברה כבר שם. באירוע נחשפה עוד גיבורה חדשה בשם Kiriko שתגיע ל-Overwatch 2 ב-4 לאוקטובר כשהוא ייצא בחינם. למי שמבולבל מהמצב של המשחק, הכנו אחלה של הסבר למה זה Overwatch 2 בעצם. בכל מקרה, היא ובעיקר השועל שלה נראים אדירים.

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

המשחק שממשיך להראות, ולהישמע פשוט פנטסטי מקבל טריילר חדש עם קריינות של המפתחים. המשחק היפייפה עומד לצאת לכל הקונסולות והמחשב האישי בשנה הבאה.

Dyson Sphere Program

משחק בנייה/סימולציה בין גלקטי יוצא מתקופת ה-Early Access שלו ב-13 לאוקטובר ויהיה זמין כבר באותו יום לשירות ה-PC Game Pas.

חגיגות 10 שנים ל-Forza Horizon

Forza Horizon 5 מקבל פסטיבל חדש שמבטיח לשחזר רגעים מוכרים מההמסע של הסדרה עד כה, סיפור חדש ואפילו יותר חשוב - מוזיקה מהמשחקים הישנים. פייר? התרגשנו.

Palworld

משחק העולם הפתוח/איסוף מפלצות המשוגע מהיוצרים של Craftopia יגיע לקונסולות של Xbox ב-2023. נראה מושפע מאוד מסדרה אחרת של נינטנדו, אפילו לא צריך להגיד איזו אחת.

Assassin's Creed Odyssey זמין ב-Game Pass

Ubisoft ממשיכה את התמיכה שלה במנוי הנהדר של Xbox עם אחד מהכותרים היותר מדוברים שלה בשנים האחרונות: Assassin's Creed Odyssey. המשחק זמין כבר עכשיו להורדה למשתמשי השירות בקונסולות ובמחשב.

Fuga: Melodies of Steel זמין ב-Game Pass

לקראת המשחק השני שיוצא בשנה הבאה, המשחק הראשון זמין להורדה כבר עכשיו בשירות, גם לקונסולות וגם למחשב.

Deathloop מקבל סוף מורחב ומגיע ל-Xbox!

כןכן, שנה אחרי שיצא באופן אקסקלוסיבי על ה-PS5 מגיע משחק המופת שלֲֲֲ Arkane Lyon ל-Xbox, והסטודיו המוכשר לא הסתפק רק בזה. כשהמשחק יגיע לקונסולות ול-Game Pass הוא יקבל גם עדכון חדש בשםֲֲֲ Golden Loop שיצא על כל הקונסולות במקביל ויכלול סוף מורחב, נשקים חדשים והכי חשוב - סאונדטראק חדש שאחד מהשירים בו כבר מופיע בטריילר. אי אפשר להגיד לא לעוד Arkane.

זהו! באירוע עמוס משחקים ל-Game Pass וטריילרים מעולים, Xbox הציגו קצב מאוד לא שיגרתי ל-Tokyo Game Show. אפשר רק לקוות ששאר התערוכה תהיה בקצב הזה, וגם אם לא, יש יותר מדי משחקים ב-Game Pass לשחק במקום.

מרוצים ממה ש-Xbox הביאו לשולחן? חושבים שנראה את המשחק הבא של קוג'ימה בתערוכה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י