הרשמה

טו דום: אירוע ההכרזות של Netflix חוזר בסוף החודש!

ואפילו קיבלנו טריילר למתי נראה עוד טריילרים

ההמשך ל-Knives Out, תאריך יציאה ל-Wednesday ואולי גם סוף-סוף חדשות לגבי סדרת Devil May Cry?

שירות הסטרימינג Netflix נהפך להיות מותג כבר לפני הרבה שנים יחסית, אך רק לאחרונה החלו בחברה לחגוג את כמות התוכן המרשימה שהם מספקים. אחת לכמה חודשים, מציינים בנטפליקס את אירוע הטו-דום (Tudum) שנקרא ככה בגלל הצליל שמתחיל לפני כל פרק. בטריילר עמוס כוכבים ומתורגם לעברית, הכריזה נטפליקס שהאירוע הבא יגיע ב24 בספטמבר בשעה 20:00 שען ישראל.

מעבר לגל גדות, הטריילר מכיל בתוכו כמות שחקנים שלא תבייש סרט של ווס אנדרסן. ג'יימי פוקס (Jamie Foxx) מופיע לא מעט כנראה כחלק מקפיין השיווק לסרט החדש שלו שיוצא לשירות בסוף השנה - They Cloned Tyrone, ריאן ג'ונסון (Rian Johnson) מופיע כדי לקדם את הסרט השני שלו בסדרת Knives Out, שיוצא ב-23 בדצמבר והאנרי קאביל (Henry Cavill) מופיע ברקע אופייני לעונה החדשה של The Witcher. גם הקאסט של דברים מוזרים (Stranger Things) מופיע, אך אל תטעו, העונה חמישית רק נמצאת בשלבי כתיבה, כך שלא נקבל משהו יותר מדי גדול מהם. כן צפוי מידע חדש לדוגמא על Enola Holmes 2 שיוצא ב-4 בנובמבר, וככל הנראה תאריך יציאה לסדרה החדשה של טים ברטון (Tim Burton) - Wednesday, שלא תפתיע אף אחד אם תצא בסמוך לחג ליל כל הקדושים.

מבחינת הפתעות, כבר יש לנו כמה דברים שנסמך לסמן עליהם בינגו. פרק החתולים שיצא כבונוס לעונה הראשנה נתן לנו תיאבון להכרזה על עונה שנייה לסנדמן (The Sandman), ואחרי הרבה זמן של שקט - אנחנו לגמרי מצפים לראות חדשות לגבי סדרת Devil May Cry או סדרת האנימה של Dragon Age. לאיזו סדרה אתם הכי מחכים? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י