הרשמה

טריילר חדש ל-Street Fighter 6 חושף דמויות נוספות ואת מצב הסיפור

טריילר גדול עם המון חדשות הגיע למשחק הלחימה הסופר מצופה של Capcom!

מצב הסיפור החדש מרים את ראשו ו-Ken, Blanca ו-E. Honda חוזרים אלינו

טריילר חדש למשחק הלחימה Street Fighter 6 נחשף היום במסגרת אירועי ה-Tokyo Game Show. הטריילר שהיה באורך של קצת פחות מ-4 דקות נתן לנו הצצות למודים השונים של המשחק ולדמויות אהובות שחוזרות אלינו לסיבוב נוסף. נתחיל עם המודים השונים ובפרט ה-World Tour, או מצב הסיפור של המשחק.

ה-World Tour יאפשר לנו ליצור דמות משלנו, לספק לה יכולות שונות ומתקפות שונות ולעצב אותה כרצוננו בזמן שאנחנו חוקרים את העולם של המשחק ב-SF6. הטריילר גם רמז על אזורים שיהיה ניתן להגיע אליהם עם מתקפות מסוימות, כך שיהיה מעניין לראות אם ואיך המשחק ישלב סודות ואזורים נסתרים. בנוסף, המשחק יאפשר לכם לקחת את הדמות שלכם ולהילחם איתה בשחקנים אחרים ולוחמים אהובים מהסדרה.

אם כבר דיברתי על לוחמים אהובים מהסדרה: הטריילר סיפר לנו הצצה לכמה דמויות חוזרות. Ken, Blanca, E. Honda ו-Dhalsim קיבלו כל אחד כמות זמן מכובדת שהציגה את סט היכולות החדש והמרשים שלהם. אני הייתי Ken Main בכמה משחקי Street Fighter, אז זה כיף לראות את היכולות החדשות של הדמות האהובה עליי. בנוסף, העיצובים החדשים מרהיבים בפניי.

לבסוף, הטריילר גם הציג לנו את ה-Battle Hub, אזור האונליין המרכזי של המשחק שייתן לנו לפגוש שחקנים אחרים, להילחם במשחקי אונליין אחד נגד השני ואפילו ליצור מצבי משחק יחודיים עם מכשולים ומלכודות שיהפכו כל משחק למשוגע יותר והרבה פחות תחרותי (ההופעה של Metall מ-Megaman הייתה ממש משעשעת). תוכלו לצפות בטריילר המלא כאן למטה.

המשחק צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי, ה-PS4 והמחשב האישי בשנה הבאה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י