הרשמה

הנה הם באים, ימים של אקס-מן: שתי דמויות שצפויות לחזור ל-MCU נרמזות

אפשר להפסיק להעמיד פנים שאנחנו דואגים לעתידה של ה-Scarlet Witch

וגם: הקשר הלא צפוי בין דדפול 3 ללילה מטורף במוזיאון

איזה ימים טובים להיות בהם מעריץ אקס-מן! אנחנו לא חושבים שמותג המוטנטים של Marvel חווה תקופה כזאת חיובית מימיו, ונראה שהריצה שלו לא מפסיקה. אחרי ההכרזה הדרמטית על דדפול 3 ואיתה גם חזרתו של יו ג'קמן (Hugh Jackman) בתור וולברין, שתי דמויות נוספות שחולקות סיפור מקור עם קבוצת המוטנטים האהובה נרמזו לחזור ליקום הקולנועי של מארווול.

נתחיל מהמעניין יותר, והוא ציוץ של השחקן לואיס טאן (Lewis Tan) שמעלה הרבה תהיות. טאן הופיע לגיחה קצרה בדדפול 2 בתור המוטנט Shatterstar, לפני שדמותו הספיקה לנחות לתוך פורפלור של מסוק. מאז טאן כבר הראה יכולות משחק טובות ששיחק בתפקיד ראשי במורטל קומבט (Mortal Kombat) משנה שעברה, ככה שלא מדובר באיזה תמהוני שלא יודע מה הוא עושה, מה שהופך את הציוץ שלו למסקרן. טאן רומז פה נחרצות שהדמות שלו שבקומיקס מגיעה לכדור הארץ כחייזר, חוזרת בסרט הבא של דדפול למרות שמתה בקודם. מפה קצת קשה לנו שלא להיסחף בדמיון לעבר אילו עוד דמויות יכולות לחזור בסרט השלישי.

 בין כל ההכרזות על כניסתם הגדולה של המוטנטים ל-MCU, בולט ראיון של ה"מושך בחוטים" קווין פייגי (Kevin Feige) בו הוא רומז שלא ראינו עדיין את הסוף של המשכפת השני, הלא היא וונדה מקסימוף (Wanda Maximoff). "עוד לא נגענו בהרבה מהסיפורים המשמעותיים שלה מהקומיקס" אמר פייגי בראיון ל- Variety והוסיף: "הכל אפשרי במולטיוורס! נצטרך לראות". מסתמן שלפייגי יש עוד תוכניות לדמות האהובה של אליזבת אולסן (Elizabeth Olsen).

לבסוף, נחתום את הידיעה עם משהו רשמי. הבמאי של דדפול 3 אושר להיות שון לוי (Shawn Levy), שהספיק לעבוד עם כל אחד מהכוכבים שלו בנפרד. עם ריינולדס הוא עבד על לשחרר את גאי, ועם ג'קמן ב-Real Steel הממש ממש טוב. בנוסף, לבמאי רפרטואר סרטים מרשים שכולל גם את לילה מטורף במוזיאון ו-Stranger Things, ככה שאפשר לצפות לסרט ברמה גבוהה מאוד. מאמינים שנראה עוד דמויות מהסרטים הראשונים בדדפול השלישי? מאמינים שוונדה תצטרף לחגיגה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י