הרשמה

תיקו? המדליף בן ה-17 נעצר, מסתמן שהספיק למכור את קוד המקור של GTA V

האם זה סופו של GTA Online?

והשאלה האמיתית - איזה שירות סטרימינג יקבל את הזכויות לסדרה על הסיטואציה?

כנראה שהגענו לסיום של החדשות הכי גדולות בחודש האחרון, או לפחות למחצית. כזכור באישון לילה הדליף חשבון בשם teapotuberhacker כ-90 סרטוני גיימפליי מתוך גרסאה של GTA 6 ממאי של השנה שעברה, מה שגרם לתחושה שכל המי ומה בעולם מתעסקים רק בזה - או לפחות ה-FBI וחברת Uber. כשבועיים לאחר התקרית, הערפל מסביב לסיטואציה המורכבת אליה התעוררו ב-Rockstar מתפזר, ומסתמן שלא הכל לטובתם.

בערב של יום חמישי, ה-22 בספטמבר, נעצר בחור בן 17 בחשד לפריצה אינטרנטית, כך דיווחו בעצמם משטרת לונדון. אתרי החדשות בארצות הברית עשו כמובן את ה-1+1 המתבקש מהרצון של משטרת לונדון לפרסום המעצר, וכעת ניתן לקבוע בוודאות שאכן הנער נעצר בחשד לפריצת הענק לרוקסטאר ו-Uber. אנחנו נמצאים שבוע אחרי המעצר, ובמהלכו כבר הספיקו להעריך שלאותו נער עזרו עוד שני אנשים אותם עוד לא איתרו, אך המעקב אחריהם ככל הנראה לא עומד להיות הדבר המרכזי שיעסיק את רוקסטאר בזמן הקרוב. בפוסט ב- Reddit פורסמו תמונות מתוך קבוצת טלגרם פרטית בה אחד האדמינים התוודה שהמדליף הצליח למכור לאחד ממשתמשי הקבוצה את קוד המקור ל-GTA V במסגרת המכירות הפומביות שביצעה. בדרך כלל לא היינו מייחסים חשיבות לפוסט Reddit, אך בתמונות שצירף האדמין ניתן לראות די בבירור שאכן הקוד או תמונות ממנו נמצא בידיהם של אנשי הקבוצה. המשמעות המרכזית בהדלפת קוד המקור לאינטרנט היא שלהאקרים יהיה פשוט מאוד לעשות צ'יטים למשחק בהם רוקסטאר לא יוכלו לשלוט, ובכך בעצם לחסל את המודל העסקי עליו פועל מצב האונליין הסופר פופולארי של GTA V.

אם באמת בוצעה עסקה שכזו, קשה לנו להאמין שמשטרת לונדון וה-FBI לא חוקרים אותה, ככה שאנחנו לגמרי לא פוסלים שהאדמין של קבוצת הטלגרם והקונה המסתורי הם שני החשודים הנוספים בחקירה. יש לסיפור הזה הרבה צדדים מפסידים, אך לדעתינו עדיין שום צד לא יסיים אותו ממורמר כמו הבחור שקנה קוד מקור מפוברק של המשחק במאה אלף דולר, אנחנו בטוחים שהידיעה האחרונה לא מקלה עליו בכלל. ראיתם התפתחויות כאלה מגיעות? אם כן אל תכתבו לנו בתגובות, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בחקירה במשטרת לונדון.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י