הרשמה

הכרזה רשמית על Silent Hill החדש תגיע ברביעי!

אוקי, הפעם זה לא תרגיל!

העמודים ברשתות החברתיות של Konami הודיעו כי ביום רביעי נקבל הודעה מיוחדת בנוגע ל-Silent Hill.

אוקי, חברים, אם אתם חושבים שעד כה אנחנו חופרים לכם בנוגע לשמועות על סדרת משחקי Silent Hill, היום הגיעה הבשורה שכולנו חיכינו לה פה במערכת. העמודים הרשמיים של Konami ברשתות החברתיות הודיעו כי ביום רביעי, ה-19 באוקטובר, בחצות (אוקי, אולי זה טכנית יום חמישי בשעון ישראל, סלחו לנו), אנחנו עתידים לקבל הכרזה רשמית על המשחק הבא בסדרת משחקי Silent Hill!

ואם זה לא מספיק כדי להלהיב אתכם, כנראה תשמחו לדעת שמסאהירו איטו (Masahiro Ito), אחד מהאמנים שעבדו על המשחק המקורי בסדרה, לצד אקירה יאמאמוקה (Akira Yamamoka) אשר הלחין את המשחק - שיתפו את הציוץ של Konami, מה שכנראה מעיד על מעורבותם בפרוייקט, לשמחתם הרבה של המעריצים.

בשנים האחרונות קיבלנו הרבה מאוד שמועות ממקורות שונים ומשונים בנוגע למה שצפוי לנו בעתיד של סדרת משחקי האימה האהובה, לפעמים כמעט ניתן גם להגיד שנשכחה על ידי Konami. השמועות הפכו לאמיתיות יותר בחודשים האחרונים עם כמה הדלפות שונות, הראשונה ביניהן היא שמשחק חדש שעוד לא הוכרז על ידי Konami דורג בקוריאה, The Short Message וככל הנראה נשמע עליו עוד השבוע. בנוסף לזה, הבמאי של הסרט Silent Hill מ-2006 טען שמספר משחקים בסדרת המשחקים האהובה נמצאים כעת בפיתוח במקומות שונים, אך לא הרחיב מעבר לכך.

המשחק המלא האחרון בסדרת משחקי Silent Hill, Book of Memories, יצא ב-2012 ל-PS Vita ומאז כל מה שקיבלנו בסדרה הוא הדמו P.T., שכיום כבר אין אפשרות להשיג אותו בשום מקום, לצד המשחק Silent Hills שבוטל יחד עם הפיטורים המתוקשרים של הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima). מה דעתכם על ההכרזה הזאת? מצפים גם כן להכרזה ומה שעתיד להגיע? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:43 17.10.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    (צרחות) סוף סוף!!!!
    מתי זה שעון ישראל לא הבנתי

  2. 2

    22:46 17.10.2022 | מנחם מנחם (אורח)

    הגיע הזמן באמת...

  3. 3

       | פורסם ע"י