הרשמה

למרות שלא יגיע לדור הקודם, Gotham Knights ירוץ על 30 פריימים לשנייה

כמה?!

לפני שאתם מוציאים את הקלשונות והלפידים, הנה מה שיש למפתחת להגיד בנושא

לאחרונה יותר ויותר מפתחות משחקים מחליטות לנצל את כוחן המלא של קונסולות הדור הנוכחי עבור המשחקים שלהן, וכתוצאה מכך לא מוציאות גרסאות יעודיות לדור הקודם. Gotham Knights הוא אחד מהמשחקים האלו והוא צפוי להגיע אלינו ממש בקרוב, אבל רגע לפני ההשקה אנחנו מגלים שלמרות ההחלטה לדלג על השקה לדור הקודם, המשחק יהיה נעול ל-30 פריימים לשנייה, בלי תכנון כלשהו למצב Performance Mode שיציל את המצב.

אחרי כמה השערות שהסתובבו ברשת בימים האחרונים, ההודעה הרשמית בנושא הגיעה מעמוד ה-Discord של המשחק, שם המפיקה בפועל פלור מרטי (Fleur Marty) אישרה שאכן המשחק לא יקבל מצב ביצועים. "בהתחשב בפיצ'רים השונים שמוצגים במשחק שלנו, כמו חווית Co-Op לא מוגבלת בעולם פתוח ומפורט, לא מדובר במשהו פשוט כמו להוריד את הרזולוציה כדי לקבל כמות פריימים גבוהה יותר. מהסיבה הזו, למשחק שלנו לא תהיה אפשרות להחליף בין מצבי איכות/ביצועים, וירוץ באופן קבוע על 30 פריימים לשנייה."

למרות שמדובר בידיעה שעלולה לגרום להרבה אנשים לוותר על רכישה של המשחק, ההסבר של מרטי נשמע מספיק הגיוני בשביל להצדיק את החוסר של מצב ביצועים. אנחנו כמובן לא מפתחי משחקים, ואין לנו דרך לדעת מה המגבלות הטכניות שמגיעות עם פיתוח של משחק כמו Gotham Knights, אבל בסופו של דבר מה שמשנה זה האיכות של התוצר הסופי, ואת זה נגלה ב-21 באוקטובר כשהמשחק יגיע לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:44 16.10.2022 | המוריד המוריד (אורח)

    לא ביגי
    30FPS גם ככה נראה יותר טוב ונחמד לעין, כל המשחקים צריכים לאמץ cap של 30FPS מבחינתי..

  2. 2

       | פורסם ע"י