הרשמה

שמועה: Gotham Knights יתמוך בקואופ ל-4 שחקנים

גות'אם מתרחבת, תביאו חברים

האם כותר הקו-אופ יאפשר לשחק עם ארבע דמויות במקביל במקום עם שתיים?

משחק אחד שלא שמענו עליו כבר הרבה זמן הוא Gotham Knights, כותר קו-אופ שמתרחש ביקום של DC ויכניס אותנו לנעליהם של Robin, Nightwing, Batgirl ו-Red Hood, אשר ממשיכים את דרכו של באטמן לאחר שהוא נהרג בנסיבות מסתוריות וכעת שומרים על העיר גות'אם במקומו. מאז אוקטובר 2021 לא קיבלנו מידע חדש על המשחק, והפעם האחרונה ששמענו עליו הייתה לפני מספר חודשים בו הוכרז שהוא צפוי לצאת באוקטובר השנה, מה שכמובן גורם למעריצים לחכות בשקיקה לעוד פרטים ככל שאנחנו מתקרבים לתאריך היציאה. היום, המשחק קיבל עדכון לעמוד ה-PSN הרשמי שלו, מה שכנראה מעיד על פרטים חדשים שצפויים להגיע על המשחק בקרוב.

בהכרזה המקורית של המשחק, וכפי שניתן לראות בדמו שהוצג לפני שנתיים, הוסבר ש-Gotham Knights יאפשר לנו לשחק בו בשלמותו בין אם זה במצב סולו או במצב קו-אופ לשני שחקנים, ולגלם איזו דמות שאנחנו רוצים מבין הארבע שזמינות. עד היום, לא נאמרה מילה אחת על האפשרות לשחק עם עד ארבעה שחקנים במקביל, אך לפי העדכון של עמוד המשחק בחנות הרשמית של Sony, ה-PSN, נראה שזה המצב. משתמש באתר Reddit פרסם את החשיפה עם תמונה שנלקחה היישר מהחנות, ולמרות שיכול להיות שבסך הכל מדובר בטעות הקלדה, היא עדיין לא תוקנה.

בהחלט הגיוני לחשוב שבעקבות הדחייה של המשחק ביותר משנה וחצי, מצבי משחק חדשים התווספו או שהוא פשוט נהיה ארוך יותר עם תוכן נוסף, מה שהפך את האפשרות לשימוש בארבע דמויות במקביל לאפשרי, אבל אנחנו נצטרך לחכות ולראות אם מדובר במידע רשמי וסופי. מה אתם חושבים? הולכים לשחק ב-Gotham Knights? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י