הרשמה

גולדן בויז: Gotham Knights הזדהב

סוף סוף קצת חדשות טובות

המשחק מוכן לקראת היציאה באוקטובר

כבר למעלה משנה וחצי שאנחנו רגילים לכרוך יחד  את Gotham Knights ו-Hogwarts Legacy, שני המשחקים המצופים ביותר של Warner Bros, אך נראה שהתקופה הזו הגיעה לסיומה - אחרי כמה דחיות משותפות לשניהם, הוכרז ממש לאחרונה ש-Hogwarts Legacy נדחה בשנה נוספת, ואילו Gotham Knights הזדהב באופן רשמי וסופי.

לאלו מכם שפחות זוכרים או שלא נתקלו במושג עד עכשיו, משחק מזדהב כאשר הוא מסיים באופן עקרוני את תהליך הפיתוח שלו, ונחשב מוכן להפצה המונית דרך החנויות הפיזיות או הדיגיטליות כמו PS Store ו-Steam. עבור הצרכנים אלו כמובן חדשות נהדרות כיוון שזה מעיד על כך שלמשחק לא צפויות עוד דחיות, והוא יצא כמתוכנן בתאריך ה-25 באוקטובר הקרוב, נקודה שהיא כבר ממש לא מובנת מאליה בימים אלו, ודאי לאור דחיות העבר וגורלו של המשחק המקביל.

אז מדוע דרושים עוד חודשיים אתם שואלים? התשובה היא פשוטה יותר ממה שחושבים - על אף הצמצום במכירות הפיזיות, הן עדיין נתח שוק לא מבוטל ויש צורך לבצע שילוח של העותקים לחנויות ברחבי העולם, ולקמעונאיות דרוש זמן מסויים על מנת לאגור מלאי בכמות מספקת ואולי אף לצאת בקמפיין שיווק. בנוסף, כמו בכל מוצר תוכנה ובכל משחק שיצא בשנים האחרונות, מוכן לא אומר מושלם, ולכן צוות הפיתוח ינצל את הזמן כדי לפתור כמה באגים שאפשר, במטרה לשחרר עדכון (Patch) ביום ההשקה שיכסה את הבאגים העיקריים. בהתחשב בעובדה שאחד האלמנטים המרכזיים במשחק הוא האפשרות ל-Co-Op של שני שחקנים המבוסס על מערכת Drop in - Drop out, החודשיים הבאים מהווים הזדמנות מצוינת עבור הצוות ללטש את ההתממשקות של המשחק עם השרתים של הקונסולות השונות ולאפשר חוויית משחק נקייה ככל האפשר על כלל הפלטפורמות.

Gotham Knights הוא משחק Action RPG המתרחש ביקום של סדרת Batman Arkham ויכניס אותנו לנעליהם של 4 גיבורים: Nightwing, Red Hood, Batgirl ו-Robin, הנאבקים למנוע מ-Gotham City להדרדר לכאוס לאחר מותו של איש העטלף, ולסכל את תכניותיהם של מגוון נבלים ובראשם ארגון הפשע המסתורי הידוע בשם Court of Owls. כאמור, המשחק יצא ב-25 באוקטובר לקונסולות הדור החדש בלבד - Xbox X/S, PS5 ולמחשב האישי ויעשה שימוש במערכת קרב דומה לזו של Batman Arkham עם דגש על קו-אופ של שני שחקנים. 

מתרגשים לקראת צאתו של המשחק? מתכננים לקנות אותו ביום ההשקה, או לחכות כמה פאצ׳ים עד שיתייצב? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:30 22.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    כתבות איכותיות כמו תמיד

  2. 2

    20:03 22.08.2022 | nakiii nakiii

    מהמר שיהיה פושר בטמפרטורת arkham origins אם לא פחות מזה.. זה לא משחק ברמת spiderman או השלישיה של rockstady

  3. 3

       | פורסם ע"י