הרשמה

טריילר חדש למשחקי הפוקימון החדשים שם דגש על האספקט התחרותי של פוקימון

אביזרים חדשים, מתקפות חדשות ואפילו פוקימון חדש!

הפוקימון Cyclizar מצטרף למשחקי הפוקימון החדשים שיגיעו אלינו בנובמבר

לכבוד אליפות העולם ב-Pokemon שמתקיימת בלונדון ברגעים אלו, חברת הפוקימונים שחררה טריילר חדש למשחקי הפוקימון החדשים, Pokemon Scarlet ו-Pokemon Violet. שלא במקרה, הטריילר החדש שם דגש על האספקט התחרותי של המשחקים הללו, זאת לאחר ששני משחקי הפוקימונים האחרונים (הרימייק למשחקי דור 4 ו-Pokemon Legends Arceus) יצאו מהסבב התחרותי שהתמקד ב-Sword ו-Shield.

הטריילר החדש הציג לנו אביזרים תחרותיים חדשים כמו ה-Loaded Dice (קובייה שתמיד תוציא את המספר הרצוי בכל גלגול) שתיתן סיכוי גדול יותר לבצע מספר רב של מכות במתקפות כמו Bullet Seed, Triple Kick ועוד. בנוסף ראינו את מה שהוא ללא ספק הגרסה של פוקימון ל-Reverse Uno בדמות ה-Mirror Herb שיחקה את שינוי הכוח של היריב שלו (מאוד שימושי אם היריב מנסה להפתיע עם שימוש ב-Belly Drum או Swords Dance).

הטריילר גם נתן לנו הצצה לפוקימון חדש עם מתקפה חדשה: Cyclizar, פוקימון מסוג דרקון/נורמלי (אני דיי בטוח שהוא הראשון בסדרה), שמגיע עם מתקפה בשם Shed Tail ששמה Substitute על הזירה ומחליפה לפוקימון הראשון ברשימת הפוקימונים שלכם (אחרי Cyclizar). Safe Switch מעולם לא היה קל יותר. אגב, בעוד שהמשחק מאשר שבני אדם רוכבים על הפוקימון הזה, לא ידוע אם השחקן גם יוכל לרכב עליו או אם הפוקימון הזה הוא הצורה המוקדמת של הפוקימונים האגדיים שלנו, Kuraidon ו-Miraidon.

לבסוף קיבלנו הצצה לכמה שבורה המכניקה החדשה של משחקי הפוקימון החדשים, ה-Terastal. הטריילר הציג לנו איך פוקימון כמו Tyranatar יכול להשתמש בצורת Tera של רוח כדי להתחמק ממתקפות לחימה שהיו מחסלות אותו ואיך פוקימון כמו Coalossal יכול לשנות את הסוג שלו ל-Tera Water כדי לחטוף מעט נזק ממתקפות מים ולהשתמש ביכולת ה-Steam Engine שתגביר לו את המהירות כתוצאה מפגיעה של מים בו. מתקפה חדשה בשם Tera Blast גם הוצגה והיא תתאים את עצמה לסוג שנבחר על ידי כל אחד מהפוקימונים.

תוכלו לצפות בטריילר המלא כאן למטה.

המשחקים צפויים לצאת ב-18 בנובמבר לקונסולת ה-Nintendo Switch. מה אתם חושבים על המשחקים החדשים? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י