הרשמה

הטריילר החדש של The Witcher: Blood Origin חושף את תאריך היציאה שלו

סדרת הפריקוול של The Witcher מקבלת תאריך יציאה בטריילר חדש

חגגו את חנוכה עם מישל יאו ועולם המפלצות של "המכשף"

המותג של The Witcher עבר תקופה די מטלטלת לאחרונה, כאשר הוכרז שהנרי קאביל (Henry Cavill) יסיים את תפקידו בתור גראלט מריוויה ויוחלף ע"י ליאם המסוורת' (Liam Hemsworth) בעונה הרביעית של הסדרה. החדשות המרעישות האלו כמעט גרמו לנו לשכוח על קיומה של סדרת פריקוול בשם The Witcher: Blood Origin, אשר מתרחש כאלף שנים לפני אירועי סדרת האם ומציג את היווצרות עולם המפלצות והקסם של יקום "המכשף" כפי שהוא מוצג בסדרה ב-Netflix. כעת, הטריילר החדש ששוחחר לסדרה חושף גם את תאריך היציאה שלו.

"המכשף: מקור דם" צפוי לעלות לשירות הסטרימינג של נטפליקס ב-25 בדצמבר, ובמרכז הסדרה תככב השחקנית מישל יאו (Michelle Yeoh), לוחמת אלפית בשם סיאן (Scian) בחיפוש אחר חרב קסומה שנגנבה. הסדרה תספר את הסיפור על איך העולם של האלפים, בני אדם ומפלצות השתלב לעולם אחד, ואיך הוא מצריך לוחמים מיוחדים שישמרו עליו מה שיוביל להיווצרות המכשף הראשון, וויצ'רים אם תרצו, אליהם משתייך גראלט.

הסדרה צפויה להכיל ארבעה פרקים בלבד, וכאמור תעלה ב-25 בדצמבר לשירות של Netflix. מה אתם חושבים על הטריילר החדש? אם תצפו בעונה הרביעית של The Witcher בלי הנרי קאביל? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י