הרשמה

ראיון עם eSr^Arik

ראיון אשר נערך עם eSr^Arik על ידי beNyy בשיתוף פעולה עם Retro:

eSrael הינה הקבוצה המובילה היום בכמעט כל תחום גיימינג אפשרי בארץ. מ-CS ועד ET לקבוצה יש קבוצות שתמיד נבחרות בפינצטה ותמיד נמצאות בטופ הארצי.

ESr.ET היא הקבוצה המובילה כרגע בישראל וקבוצה שנמצאת ברמה הגבוהה ביותר. הסקואד של ET הגיעה לתוצאות גבוהות בעבר כגון: מקום 4 ביורוקאפ, עלייה לשלבי בפליאוף ב-OpenCup Premier Division וניצחון כמעט כל לאן וטורניר שהיה בארץ.

הקבוצה עברה הרבה תלאות ומעללים במהלך הזמן, מהקבוצה האגדית של mati לקבוצה החזקה של ה-QuakeCon עד לקבוצה הלא פחות חזקה כיום בהנהגתו של Arik.

הקבוצה עברה הרבה מאז שהוקמה, היא הייתה בהתחלה תחת חסותו של bab ולאחר מכן עברה ל-Arik, כמו כן הרוסטר היה שונה לחלוטין.

הרוסטר של הקבוצה כרגע הוא:

  • Arik
  • superjew
  • Malos
  • FrAgOn
  • worM
  • b3njee
  • Hunter

איתו הקבוצה משחקת כבר מעל לשנה ורק עם חילוף של שחקן או שתיים הקבוצה נשארה יציבה לאורך כל הדרך. משחקיה האחרונים ב-OpenCup היו מצויניים והקבוצה החלה להתאמן באופן שוטף על מנת להגיע לדרגים הכי גבוהים באירופה ומי יודע אולי לשחזר את הישגיה של הסקואד הישן, הנה לכם ראיון עם מנהיג הקבוצה Arik:

ש: שלום, אנא הצג עצמך בפני קוראינו.
ת:שלום, שמיאריקבן 20 גרבאורעקיבא. כיום, הננימשרתבצה"לכשנתיים, ומשחקETשלוששנים. כינוייבמשחקהואArik, ואניאחדמביןמנהליקבוצתה-ETשלאחתהקבוצותהחזקותבארץ, eSrael.

ש: כנאמר אריק, אתה אחד מבין שחקניה של קבוצת eSr, רובנו מודעים לכך שקבוצה זו עטורת פרסים והישגים, תוכל לפרט את ההישגים שלך עם הקבוצה?.
ת: אז ככה, אני משחק עם הקבוצה 8 חודשים, והספקתי לעבור עמה מספר טורנירים וליגות. אחד הטורנירים הבולטים בהם שיחקתי הייתה ליגת ה-OPENCUP, של הארגון ClanBase, בו שיחקנובדיויזיה (הליגה) הראשונה, בה הגענו עד לשלב חצי הגמר.

לאחר הישג מרשים זה, הקבוצה נכנסה לתקופה של חוסר פעילות. בנוסף לכך השתנה סגל השחקנים, והגיעו שחקנים חדשים ומוכשרים. אחרי שלושה חודשים של אי פעילות והתארגנות חדשה של הקבוצה, נרשמה הקבוצה לדיויזיה השנייה של ליגת ה-OpenCup. כרגע, הקבוצה הגיעה עד לשלב הגמר, ואנו מקווים להשיג את המרב ממשחק זה. כמו כן, הקבוצה נוטלת חלק בליגת ה-Warleague, וכמובן שגם בה אנו מקווים להשיג תוצאות טובות. יש להוסיף, בכל טורניר בארץ eSrמופיעים, וברוב המקרים גם מנצחים :].

ש: אריק, ספר לנו קצת על ההווי הקבוצתי בזמן המשחקים ובניהם?

ת: שמע, אנחנו לא רובוטים, בזמן כל משחק רשמי או אימון, לאחר הפסד או ניצחון, קיימים רגעים בהם אנחנו צוחקים. כמובן שיש רגעים של כעס ועצבים, כמו כל קבוצה אחרת, אך רגעים אלה מעטים. אנחנו בסה"כ חברים, שבאים להעביר את הזמן ביחד בערבים, ומשתדלים להנות מכל רגע.

ש: ספר לנו קצת על המשחקים האחרונים שלכם.
ת: כאמור, את רוב משחקינו האחרונים שיחקנו במסגרת טורניר ה-Opencup.

את משחקי רבע הגמר וחצי הגמר בטורניר הנ"ל, שיחקנו נגד קבוצות מפולין, בעלות שם ורמת משחק גבוהה. המשחקים נגדם לא היו קלים, אך בסוף המטרה הושגה - עלינו לגמר של הטורניר. לדעתי, מקומנו הוא בדיויזיה הראשונה של הטורניר, ואולי אפילו בטורניר היוקרתי, ה-EuroCup, אך כאשר מספר האימונים דל יחסית, קשה להגיע לרמות הללו.

ש: לגבי הפרשיה של דני "Worm ", מה יש לך להגיד בנושא?
ת: שמע לגבי דני, הוא שחקן מעולה ששיחק בקבוצות מוכרות וחזקות בארץ כגון, Ins, במספר קבוצות חזקות בחו"ל ובנבחרת ישראל. אני משחק עם דני תקופה ארוכה, ואני בטוח ללא כל צל של ספק שכל החשדות נגדו הן שקריות, ואני עומד מאחוריו.התמונות שפורסמו בחו"ל עם רקע המחשב שלו היו כתוצאה מבאג כלשהו, שיבגי ובן הצליחו לסדר. מבחינתי, דני ממשיך לשחק בקבוצה.

ש: כולנו שמענו על ניצחון הקבוצה בגמר, אך לניצחון זה התלוו מספר אירועים, מה דעתך לגביהם?
ת: טוב כמו שאמרת, כולם יודעים שניצחנו בחצי גמר טורניר ה- Opencup, וחלק אף צפו במשחק בשידור ישיר, אך בשל אי הבנת ה"גיידים" של מספר שחקנים, החליטו לפסול לנו את המשחק. כרגע, ה"גיידים" נשלחו בכתב ליוצרים של תוכנת ה"פאנקבאסטר", ואנחנו בטוחים שמהם תבוא האמת לגבי סוגיה זו.

ש: כאמור, הקבוצה עברה זעזועים רבים בתקופה האחרונה. האם צפויים שינויים בסגל השחקנים בתקופה הקרובה?
ת: כרגע לא, לדעתנו הקבוצה עובדת יפה ביחד, ואנחנו רק מקווים שתהיה לזה המשכיות.

ש: לגבי הלאנים בארץ, אתם מתכוונים להגיע ללאן הקרוב של"OWN"?
ת: אני אגיד לך את האמת, אנחנו עוד לא חשבנו על זה ברצינות, אך לעניות דעתי אנחנו נהיה שם.

ש: ועכשיו לתוכניות גדולות יותר, מה עם הלאן של ה-CPC2?
ת: שמע, לאנים בחו"ל זה באלגן שלם כמו שאתה יכול לתאר לעצמך, אבל מחשבה זו חלפה בראשנו לא פעם, אך אנחנו צרכים מימון לזה, ונכון לעכשיו אין לנו. לסיכום אני יכול להגיד לך, רצון ודחף יש, אך הזדמנות אין.

ש: תודה אריק על הראיון, כמה מילים לסיכום?
ת: ראשונים, אני רוצה להגיד תודה לכל הקבוצה שלי, לשחקנים שהלכו ולאלה שנשארו.

כמובן, שלא נשכח את הקהילה שלנו שבדרך כלל באים לעודד אותנו במשחקים, ותומכים בנו תמיד. ואני אוהב את ירדן ובני, שבסוף יהיה דידי הררי של סצנת ה-ET בארץ.

מה שנותר לנו לאמר זה בהצלחה לקבוצה הזאת, ומי ייתן והם יגיעו להשגים בדרגים הגבוהים ביותר בסצנת ה- ET.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:46 23.02.2007 | Alpha Alpha

    אני עדיין חושב שהקבוצה הטובה ביותר עד כה היא של mati

    זו הקבוצה ששיחקה בימי התהילה של ET בארץ.
    כמעט כל הPros גדלו על המחשקים שלה P=

  2. 2

    14:57 23.02.2007 | Arik Arik

    אחי זה ברור שהקבוצה הטובה הייתה של מתי.

  3. 3

    15:02 23.02.2007 | Arik Arik

    תרשו לי להזכיר שהקבוצה מנוהלת על ידי BENJEE . עם עזרה ממני

  4. 4

    17:36 23.02.2007 | ReTro ReTro

    וואלה יצאה נחמד

    כתבה ראשונה, ואני כמעט בטוח שגם לא אחרונה.
    יצא נחמד מאוד, ואריק כתוב שאתה אחד מבין מנהלי הקבוצה, אם זה יצא לא ברור מצטער :

  5. 5

       | פורסם ע"י