הרשמה

לוקחת שליטה: Remedy מכריזה על משחק המשך ל-Control!

הטירוף חוזר

חברת Remedy סוף סוף מכריזה על משחק ההמשך Control 2

אחד המשחקים המעניינים שיצאו מחברות קטנות אי פעם הוא ללא ספק Control. חברת Remedy הינה מפתחת ותיקה האחראית על משחקים כמו Max Payne האגדי והסדרה של Alan Wake, סדרת משחקי האימה מהמשובחים ששיחקתי. בשנת 2019 יצא לעולם Control, משחק אימה ואקשן שזכה לביקורות אוהדות ושבחים מהקהל (גם מאיתנו), שמכר כמות עותקים מרשימה של שלושה מיליון, לא מעט בהתחשב בעובדה שמדובר בסטודיו קטן יחסית הנמצא בפינלנד.

המשחק Control הוא משחק אקשן הרפתקאות עם אלמנטים של Metroidvania המתרחש בבניין של ה-Federal Bureau of Control (FBC). בבניין זה חוקרים תופעות משונות של הזמן והחלל. הגיבורה של המשחק ג'סי פיידן מגיעה לבניין ומגלה את התופעות המשונות והסוד הנורא מאחורי הבניין.

המשחק שזכה להצלחה רבה קיבל שני הרחבות שאחת מהן קשרה את הסיפור של Control לעולם של Alan Wake. כעת, הודיעה החברה כי היא עובדת על כותר ההמשך של המשחק. לצורך כך, חברה Remedy אל המפיצה 505Games ששוקדים על פיתוח המשחק בתקציב מרשים של 51 מיליון דולרים.

בבלוג הרשמי של החברה, סיפר במאי המשחק מיקאל קסורינן (Mikael Kasurinen): "ב-Control קפצנו אל הלא נודע. רצינו ליצור משהו שונה, ולא צפוי. עולם שלא נעשה בעבר. תודה לכם, הקהל, על ההצלחה הזו. ב-Control 2 אנחנו נלך שוב אל הלא נודע. זה יהיה מסע לא צפוי, אם כי מעט רחוק. אלו ימים מוקדמים אך זה יהיה שווה את ההמתנה."

למי שלא יכול להתאפק, אנו יכולים לספר על פרוייקט Condor, משחק Co-op שיתרחש בעולם של Control ו-Alan Wake 2. המשחק הזה צפוי לצאת בשנת 2023 כמשחק סיפן אוף לעולם. בנוסף, החברה עובדת על רימייקים לכותרים המפורסמים של Max Payne בשיתוף פעולה אם לא אחרת מאשר Rockstar.

אני אישית ממש נהניתי מהמשחק Control ואני מאוד מעוניין לדעת להיכן יגיע השילוב של Alan Wake ומה מצפה לנו בכותר הבא. מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י