הרשמה

"כיבוי אורות" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש דצמבר

כתבת משחקי החודש האחרונה לפני שנת 2023 יוצאת לדרך! בואו לקרוא על המשחקים הגדולים שסוגרים לנו את 2022!

שלושה משחקים גדולים מגיעים אלינו כבר מחר, כשרימאסטר למשחק נהדר ומשחק יצירתי ומשעשע גם ינחתו בחודש האחרון לשנת 2022!

דצמבר הוא לרוב חודש יחסית דל במשחקים - גם כי מדובר בסוף השנה ואנחנו נמצאים אחרי תקופת החגים המרכזית בה החברות משווקות את כל המשחקים שלהן וגם כי דצמבר הוא לרוב חודש של הכרזות, עם טקסי פרסים רבים (בראשם ה-Game Awards שמתקיים מדי שנה בדצמבר - ואל תדאגו, יהיה סיכום של החדשות הגדולות ממנו כמובן) ורצון של החברות השונות להציג את המשחקים הבאים שלהן לשנה הקרובה. אבל, 2022 פשוט לא יכולה להפסיק להיות שנה מעולה לגיימרים, כשהחודש האחרון בשנת הגיימינג הנהדרת הזאת מביא לנו כמה מהמשחקים הכי מצופים של השנה. חפרתי מספיק - בואו נעבור על המשחקים הגדולים של דצמבר!

River City Girls 2 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

טוב זה חצי הימור/חצי Wishful Thinking מה שאני עושה פה, אבל חנות ביפן רשמה את המשחק הזה ככזה שיוצא ב-1 בדצמבר. עכשיו אני מניח שכשהכתבה תעלה כבר נדע אם המשחק באמת בחוץ או לא, אבל אם לא, לא נורא - נתתי למשחק הזה את החשיפה שמגיעה לו ואם כן, אז כולנו הרווחנו היום את אחד ממשחקי ה-Beat 'em Up הכי מצופים של השנים האחרונות (מקום שני רק לצבי הנינג'ה בעיניי). המשחק החדש בסדרת River City Girls מביא לנו עוד דמויות חדשות, אזורים חדשים, מתקפות חדשות ופסקול חדש וססגוני שילווה את המסע של הבנות הלוחמות שלנו. אמן שהוא יוצא היום.

המשחק צפוי לצאת ב-1 בדצמבר(?)

Marvel's Midnight Suns - PS5, Xbox Series X|S, PC

ועכשיו לאחד הדברים הכי אהובים עליי בכתבות מהסוג הזה: באטל רויאל! יש לנו שלושה משחקים שיוצאים באותו היום ואנחנו נתחיל עם Marvel's Midnight Suns. משחק הטקטיקה/תפקידים החדש של Marvel יביא לנו סגנון מאוד שונה ממשחקי Marvel אחרים שהתרגלנו אליהם, כשהכיוון של המשחק החדש יהיה בדומה למשחק כמו XCOM: קרבות יהיו בתורות עם דגש על יכולות שונות והטקטיקה שהשחקן מפעיל כדי לנצח את הקרב. חוץ מכמות גדולה מאוד של דמויות (כולל X-Men, ברוך השם), המפתחים שמו דגש חזק על הסיפור והאינטראקציה בין הדמויות השונות עם יותר מ-65 אלף שורות של דיאלוג שהוקלטו למשחק. כל מה שנותר לנו לראות הוא האם Marvel תצליח לנצח את הקללה שיש למשחקים שלה בזמן האחרון (אלה שלא מפותחים אקסקלוסיבית על ידי סטודיואים של סוני, כמובן).

המשחק צפוי לצאת ב-2 בדצמבר.

Need for Speed Unbound - PS5, Xbox Series X|S, PC

ומטקטיקות לחימה לטקטיקות על הכביש. אני מודה, לסדרת Need for Speed כבר אין את אותה הילה שהייתה לה בעבר: הסדרה איבדה גובה במהירות אחרי כמה משחקים רעים מצידה וכמה משחקים מעולים מצידן של Xbox (סדרת Forza Horizon) ו-PlayStation (סדרת Gran Turismo). אבל מה אני אגיד לכם, משהו ב-Need for Speed Unbound מצליח לתפוס אנשים בהפתעה. אני רואה הרבה התרגשות ורחש סביב משחק המירוצים הבא של EA. אולי זה קשור לגרפיקה המרעננת? אולי זה קשור לעובדה שהמשחק מפותח על ידי Criterion Games, האחראים על סדרת Burnout המצוינת? נחכה ונראה כשהמשחק יגיע אלינו החודש.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בדצמבר.

The Callisto Protocol - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אבל עם כל הכבוד לשניים הקודמים, בחודש הזה יש רק מלך אחד. על The Callisto Protocol אמרתי שיש לנו פה פוטנציאל אמיתי למשחק השנה על משחק שיוצא בדצמבר ועם כל טריילר שעבר, כל הצצה למשחקיות וכל פיסת מידע שאנחנו מקבלים אני יותר ויותר בטוח באמירות שלי. The Callisto Protocol הוא משחק אימה המתרחש בכלא מבודד בירח קאליסטו, אחד הירחים של צדק. הדמות שלנו, ג'ייקוב לי, מגיעה לשם אחרי תאונה שקרתה בחללית המשא שלו ועכשיו ג'ייקוב צריך לשרוד את הזוועות של בית הכלא Black Iron, או הברזל השחור.

תראו, אני לא באמת צריך למכור לכם את המשחק הזה: גרפית הוא נראה מדהים, כשכל האזורים השונים והדמויות השונות נראות פשוט פנומנלי, עיצוב הסאונד משתווה בעיניי לזה של Dead Space בו כל צליל יקפיץ אתכם מהמקום, המשחקיות נראית מעולה, עם דגש חזק על קרבות Melee ושימוש בסביבה שלכם והסיפור בהחלט נראה מעניין. אני פשוט בשוק שהמשחק הזה הוא לא אקסקלוסיבי לדור הנוכחי.

המשחק צפוי לצאת ב-2 בדצמבר.

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

יחד עם The Callisto Protocol, זה המשחק שאני הכי מחכה לו החודש. אני חובב עצום של Final Fantasy ובפרט Final Fantasy VII. בעוד שאני לא חושב שהוא המשחק הכי טוב בסדרה (XI ללא ספק לוקח אותו כמעט בכל פרמטר), העולם של FFVII והסיפור שהוא בנה סביבו הם באמת גדולים מהחיים. Crisis Core: Final Fantasy VII הוא אחד הסיפורים האלה: הסיפור של זאק, הלוחם עליו קלאוד (הדמות הראשית ב-FFVII) ביסס את כל האישיות שלו בעצם, הוא סיפור נהדר עם משחקיות אקשן מעולה וגרפיקה ממש טובה - בטח ובטח כשמדובר במשחק מ-2008 שיצא ל-PSP.

ההכרזה על רימאסטר למשחק הזה תפסה אותי בהפתעה, אבל אני לא יכול להתלונן על מתנה שכזו: Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion מחזיר אותנו לסיפור של זאק, אנג'יל, ג'נסיס וספירות' בעצמו עם גרפיקה משופרת, משחקיות משופרת וזורמת יותר, מוזיקה שהוקלטה מחדש ועוד בונוסים שישמחו את המעריצים של המשחק המקורי. בעוד ש-Final Fantasy VII Remake השאיר חלק מהמעריצים עם אכזבה שהסיפור האהוב עליהם לא קיבל רימייק אחד לאחד, כאן אני צופה בעיקר חיוכים מאוזן לאוזן.

המשחק צפוי לצאת ב-13 בדצמבר.

High on Life - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אההה כן, עוד משחק יצירתי שמגיע ישירות ל-Xbox Game Pass כי פשוט היו חסרים לנו המון משחקים טובים לשחק בשירות הזה. High on Life הוא משחק יריות מגוף ראשון שמעדיף לזנוח את המשחקיות העצבנית והרצינית של חלק גדול ממשחקי היריות לטובת הומור, נשקים הזויים והרבה צחוקים. בעוד שהמשחקיות נראית מעניינת וכיפיית למדי, אלו דווקא הדיאלוגים והגרפיקה של המשחק שמושכים אנשים אליו, כשהבחירה ללכת עם הכותבים של Rick and Morty ועם מדבבים כמו ג'סטין רוילנד בעצמו (המדבב של ריק ושל מורטי), J.B. Smoove וזאק היידל (psychicpebbles), השתלמה להם מאוד.

המשחק צפוי לצאת ב-13 בדצמבר.

Blacktail - PS5, Xbox Series X|S, PC

נסיים עם עוד משחק מסקרן שצפוי להגיע אלינו השנה: Blacktail שמפתח הסטודיו THE PARASIGHT אולי נראה כמו משחק תפקידים צבעוני ויפה, אבל הוא בפועל משחק אקשן מגוף ראשון ששם אותנו במגפיה של ילדה צעירה שנזרקת מהחברה הסלאבית בה היא חיה בטוענה שהיא מכשפה. הנערה עכשיו צריכה ללמוד לשרוד ביער הקסום והאפל בעזרת הקשת שלה ויכולות הקסם שהיא מפתחת. מהטריילר והמשחקיות זה נראה שסיפור המקור של הבאבא יאגה עומד להפתיע את כולנו החודש.

המשחק צפוי לצאת ב-15 בדצמבר.

ורק כדי לסגור את השנה הזו, הנה עוד כמה משחקים שתוכלו לשחק החודש:

  • Romancing SaGa: Minstrel Song Remastered, גרסת רימאסטר לרימייק (אל תשאלו אותי למה) למשחק הראשון בסדרת Romancing SaGa יגיע אלינו היום, ב-1 בדצמבר.
  • המשחק Hello Neighbor 2 נוחת רשמית החודש, ב-6 בדצמבר.
  • Dragon Quest Treasures, הספין-אוף האקסקלוסיבי של Dragon Quest XI ל-Switch מגיע לקונסולה ב-9 בדצמבר.
  • גרסת הדור הבא למשחק The Witcher 3: Wild Hunt מגיעה בחינם לשחקני הדור הנוכחי והמחשב ב-14 בדצמבר.
  • Sports Story אמור לצאת החודש אבל בגלל שהוא עוד לא קיבל תאריך יציאה ממשי, אני רק אזכיר אותו כאן.

זהו! סיימנו עם כתבת משחקי החודש האחרונה לשנת 2022 ואתם יודעים מה זה אומר: כתבות סיכום השנה של Vgames יתחילו לצאת בקרוב! כתבות כמו סיכום המשחקים הגדולים לפי ציוני הביקורות שלנו, כתבת עשרת פסקולי השנה החגיגית, סיכומים נוספים וכמובן - הסיכום השנתי של צוות Vgames עם המשחקים המפתיעים, האכזבות הגדולות ומשחקי השנה של חברי צוות האתר!

יש לכם למה לחכות וכמובן: נתראה בכתבת משחקי החודש הראשונה לשנת 2023!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:21 01.12.2022 | מנחם מנחם (אורח)

    תודה רבה על הכתבה.
    פליז תעשה ביקורת על פרוטוקול קליסטו , נראה משחק סופר מושקע.

  2. 2

    10:24 02.12.2022 | יוסי יוסי (אורח)

    תמשיכו לעשות כתבות כאלה בכל חודש!!! אלופים!

  3. 3

    12:06 02.12.2022 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אוקיי, הבוקר הגעתי להבנה שזאת הכתבה ה-50 שלי במסגרת כתבות משחקי החודש ושאני עושה את זה כבר 4 שנים כמעט רצוף.

    פאק.

  4. 4

       | פורסם ע"י