הרשמה

מנכ"ל Obsidian Entertainment רוצה ליצור משחק Fallout נוסף לפני הפרישה

תנו לו לעשות את זה!

הסטודיו מאחורי המשחק הכי מוצלח בסדרה רוצה לחזור לסיבוב נוסף

Obsidian Entertainment ידועה בתור אחד ממפתחות משחקי התפקידים הטובה ביותר בתעשייה בימים אלו, עם רזומה של משחקים כמו Star Wars: Knights of the Old Republic 2,סדרת Pillars of Eternity וכותרים חדשים יותר כמו Grounded ו-The Outer Worlds. אבל כותר אחד תמיד יזרח מעל כולם, לפחות בעינינו, וזה Fallout: New Vegas. מאז שהושק בשנת 2010, סדרת Fallout קיבלה שני משחקים חדשים שפותחו ע"י Bethesda Game Studios, אך אלו לא התקרבו לכמות האהדה אליו זכה המשחק, מה שגרם למעין כמיהה של קהילת המעריצים לכותר נוסף שיגיע מ-Obsidian.

בראיון לאתר GamePressure, מנכ"ל הסטודיו פרגוס אורקוהארט (Feargus Urquhart) נשאל לגבי הסיכוי למשחק Fallout חדש מהסטודיו. "אנחנו לא עובדים על זה כרגע, הצלחת שלנו די מלאה עם Avowed, Grounded ו-The Outer Worlds 2. אני לא יודע מתי נתחיל לדבר על משחקים חדשים, כנראה לקראת סוף השנה הנוכחית. אנחנו נצטרך לראות מה קורה. אין שום דבר בתוכניות, שום דבר על הנייר שאומר שאנחנו עובדים על זה. אבל אני אדבוק במה שאמרתי - אני אשמח לעבוד על משחק נוסף של Fallout לפני שאני פורש. "הוא המשיך ואמר: "אני לא יודע מתי זה, אין לי תאריך לפרישה. התקווה שלי היא שזה יקרה, אבל נצטרך לחכות ולראות."

נראה שהרצון וההתלהבות סביב יצירת כותר חדש לסדרה אכן קיים אצל מקבל ההחלטות של Obsidian, אבל בסופו של דבר מי שמחזיקה את הרשיון ואת הזכויות על הסדרה היא Bethesda שבראשה טוד הווארד (Todd Howard). Bethesda הכריזה כבר שהמשחק הבא שיגיע ממנה אחרי Elder Scrolls VI הוא Fallout 5, ומי יודע, אולי אם היא תחליט לשחק יפה, היא תיתן ל-Obsidian את האפשרות לעבוד על כותר ספין-אוף כלשהו שירגיע מעט את הרעב של המעריצים.

הייתם רוצים לראות משחק נוסף של Fallout מ-Obsidian? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:57 25.01.2023 | ב ב (אורח)

    אובסידיאן עושים דברים אחרת, וזה לא בהכרח משהו שאני מעדיף. לא אתנגד, כמובן, אבל אני בטוח שחלק לא קטן מה"הערצה" לווגאס נובעת יותר מהשנאה כלפי כל דבר בת'סדה, כאילו להגיד: "רואים, יא גרועים? ככה עושים את זה!" אבל בפועל לא באמת. לדעתי ווגאס היה חביב ומהנה בסך הכל, אבל בסופו של דבר לא הרגשתי בו כמעט שום תחושת פוסט-אפוקליפסה, והוא באמת מוערך יתר על המידה. משחק טוב, אבל לא הוואו שעושים ממנו. אז כן, בהחלט הייתי רוצה שאובסידיאן יעשו עוד משחק פולאאוט, אבל אני לא מחכה לזה בכיליון עיניים באופן מיוחד.

  2. 2

       | פורסם ע"י