הרשמה

יותר מ-10 דקות של גיימפליי דלפו לכותר המולטיפלייר של Horizon

והוא כמובן נראה בהשראה של משחק אונליין פופולארי אחר..

אם כבר המערב אסור, למה לא ללכת אם כמה חברים?

כש-Sony ציינו שהפנים של החברה הן לעבר משחקי מולטיפלייר, אחד הפרוייקטים בלט לנו בעין יותר מכולם. בחברה הכריזו שמשחק אונליין של Horizon נמצא בפיתוח, ומעבר לזה עוד לא ידענו איך מתכוונים ב-Guerrilla Games לשלב בין העולם היפייפה שהם בנו בסדרה לבין משחק מולטיפלייר. כעת, הדלפה חדשה נותנת לנו יותר מושג לאן הרוח נושבת.

מסרטון בן 12 דקות מגרסאת האלפה של המשחק שהודלף בעמוד ה-Reddit של Horizon: Forbidden West, שנטען עליו שהוא משנת 2020 אך ללא הוכחות, הוצגו עולם ודמויות שמרגישים כמו הכלאה בין סדרת Horizon לבין Fortnite. אמנם קרבות לא ראינו, אך מה שכן נראה הוא שהמשחק יכלול את כל התנועות המוכרות של גיבורת הסדרה Aloy, לצד דברים כמו שוק להחלפת בגדים, ציוד וכלי נשק ומעין בניין שנראה באופן חשוד כאילו נבנה תוך כדי משחק. בנוסף, ואולי גולת הכותרת, נראה שכמות המקשים על המסך מאוד מפוזרת, ובצד השמאלי נראים מקשים שמסודרים כאילו הכוונה היא לשחק את המשחק עם מקלדת. הסרטון, בשילוב הדלפת ה- Artwork הרשמית של המשחק, מסמנים למעריצים כבר את החודשים הקרובים כאופציה לקיום אירוע גדול של Sony, שבדרך כלל מגיע בסביבות הקיץ.

כמובן שהכל יפול ויקום על המשחקיות של האונליין, אך נראה שהכיוון של המשחק לגמרי נכון. הוא יוצר עניין ומספיק מיוחד כדי לתפוס את העין. לגבי האירוע, כמובן שצריך לדבר על דברים כאלה ברגישות - אבל ללא ספק מדובר בהרבה מאוד רעש סביב סוני, וסביר להניח שאירוע שלהם באמת מתקרב. מעוניינים במשחק מולטיפלייר ביקום של Horizon? אילו עוד סדרות של סוני יתאימו לפורמט לדעתכם? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י