הרשמה

כל ההכרזות והחדשות מאירוע ה-State of Play של פברואר 2023!

האירוע הגדול הראשון של סוני הסתיים - בואו לקרוא מה היה לנו שם!

הצצה נרחבת ליחידת המתאבדים, המון משחקי VR ואפילו הפתעה אחת או שתיים

ממש לפני כמה דקות הסתיים אירוע ה-State of Play הראשון של סוני לשנת 2023! האירוע הבטיח לשים זרקור על משחקי PS VR2 (לא לשכוח לקרוא את הביקורת שלנו כאן בקישור), כמה משחקי צד שלישי וכמובן הצצה נרחבת ל-Suicide Squad: Kill the Justice League, המשחק החדש של Rocksteady Studios. אז מה היה לנו באירוע?

The Foglands

האירוע נפתח עם מבט על חמישה משחקי PS VR2 חדשים. הראשון מביניהם היה The Foglands, משחק יריות חדש לקונסולת ה-VR החדשה של סוני. המשחק שייצא השנה משלב פנטזיה עם משחקיות של יריות ואלמנט מסתורין לסיפור.

Green Hell VR

משחק ההישרדות ל-VR שסיקרנו כאן באתר יהיה זמין לקונסולה של סוני כבר השנה. מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו למשחק כאן בקישור.

Synapse

משחק יריות נוסף ל-PS VR2 הוכרז. המשחק החדש נקרא Synapse והוא יגיע אלינו השנה כשהוא ישלב בין משחקיות של יריות למתקפות מיוחדות בסגנון של Bioshock.

Journey to Foundation

Journey to Foundation הוא משחק ההרפתקה האמיתי הראשון שהוכרז באירוע. המשחק מבוסס על הייקום שבנה אייזיק אזימוב ויתרחש בחלל, מאות שנים אל תוך העתיד.

Before Your Eyes

אם אני מבין נכון, זה המשחק הראשון שהוכרז באירוע שעושה שימוש במעקב האישונים של ה-PS VR2. המשחק הסיפורי החדש יעקוב אחרי החיים של הדמות של השחקן כשכל מצמוץ ישלח אותו לנקודה שונה בחיים. המשחק צפוי לצאת ב-10 במרץ.

Destiny 2: Lightfall

הצצה נוספת להרחבה החדשה והמסקרנת של Destiny 2, משחק שלא רק שמסרב למות, אלא נראה שהוא רק משתפר מהרחבה להרחבה. רק נזכיר כי Lightfall יגיע ב-28 בפברואר.

Tchia

משחק ההרפתקה החמוד סוף סוף מקבל תאריך יציאה ממשי: ה-21 במרץ. המשחק גם יהיה זמין ב-Day One כחלק משירות ה-PS Plus Extra ו-Premium (כן כן, Day One על ה-PS Plus, מי היה מאמין).

PS Plus Catalog

משחקי ה-PS Plus של חודש מרץ הוכרזו ובראשם: Battlefield 2042 שיגיע כחלק ממשחקי ה-PS Plus ו-Uncharted Legacy of Thieves שיגיע לשירות ה-PS Plus Extra.

Humanity

משחק חדש מהיוצרים של Tetris Effect הוכרז וזה נראה שהוא עומד להיות מפוצץ מוח בדיוק כמו המשחק ההוא. מוזמנים לצפות בטריילר הדיי משוגע של המשחק שצפוי לצאת במאי כאן למטה. אגב, דמו של המשחק יהיה זמין להורדה כבר היום וטכנית, זה משחק ה-PS VR2 השישי שהוצג באירוע (בסוף הטריילר הוצג הלוגו של ה-PS VR2). בכל אופן נראה קריפי ומעניין.

Goodbye Volcano High

משחק הקצב הסיפורי שעוקב אחרי להקת רוק של דינוזאורים דמויי אדם בשנתם האחרונה בתיכון יוצא ב-15 ביוני.

Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections

משחק Ninja Storm חדש מגיע אלינו לטובה! המשחק עומד לעקוב אחרי כל המאורעות של הסדרות של נארוטו, נארוטו שיפודן ובורוטו. המשחק מכיל המון דמויות, מתקפות מיוחדות ושילובים שונים. המשחק יגיע ב-2023.

Baldur's Gate 3

הכרזה לא פחות מפנטסטית! Baldur's Gate 3 שרק לאחרונה יצא מ-Early Access יגיע לקונסולת ה-PlayStation 5! המשחק הנהדר ינחת באוגוסט הקרוב על הקונסולה.

Wayfinder

משחק תפקידים אונלייני קיבל טריילר באירוע כשהבטא של המשחק תהייה זמינה למשחק ב-28 בפברואר (ההרשמה כבר נפתחה).

Street Fighter 6

תפסיקו לעשות לי טיזינג עם הצגה של דמויות כמו זאנגיף, לילי וקאמי (שנראית פשוט נהדר) ופשוט תביאו לי את המשחק הזה שנראה פנטסטי. Street Fighter 6 יגיע אלינו ב-2 ביוני.

Resident Evil 4 Remake

טריילר חדש לאחד המשחקים המצופים ביותר של 2023 הוצג באירוע והוא הציג לנו את קראוזר, הטירה, אדה וונג ואפילו את סצנת הקרון המפורסמת מהמשחק המקורי. בנוסף, מוד ה-Mercenaries חוזר ודמו של המשחק יהיה זמין להורדה בקרוב!

Suicide Squad: Kill the Justice League

ההיילייט של האירוע הגיע בסופו: Suicide Squad: Kill the Justice League, משחק ה-Co-op אקשן החדש של Rocksteady הוצג לנו בצורה יותר נרחבת כשאחת המשימות של המשחק נחשפה בפנינו. בסרטון הקצר יחידת המתאבדים המפורסמת נלחמת בפלאש שהושחט על ידי ברייניאק על מנת להציל את לקס לות'ור.

חשוב לי לציין שזאת הייתה הפעם הראשונה שראינו משחקיות של ממש מהמשחק הבא בעולם של ארקהם וזה נראה שהמשחק מבוסס בצורה מאוד רחבה על תנועה בעולם של המשחק ועל יריות. המשחק יגיע ב-26 במאי.

זהו! היה משהו שעניין אתכם באירוע? בואו ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:06 24.02.2023 | nakiii nakiii

    אני מקווה שימצאו לפחות אחד בכל 7 הגלקסיות שאהב את הgameplay של יחידת המתאבדים...
    ירי בגלים של בוטים עם באטלפאס כמה טוב זה יכול להיות?

  2. 2

    16:09 24.02.2023 | מישהו מישהו (אורח)

    לא שזה כזה משנה, כתבתם Battlefield 2024

  3. 3

    20:14 24.02.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    ממה שאני קורא ברשתות החברתיות, הטריילר הזה היה לא פחות מוידוא הריגה להייפ של המשחק. שני טריילרים לפני הטריילר הזה באו Capcom והמשיכו לבסס את היכולת שלהם ליצור הייפ.

    כמו שאני תמיד אומר: אם אתם צריכים סרטון שמכיל אנשים שמסבירים על המשחק בפירוט רב - המשחק שלכם בבעיה.

  4. 4

    20:26 25.02.2023 | nakiii nakiii

    מה שהם מנסים לעשות זה ללכת על מודל live service, פרה חולבת לאורך זמן.. אבל עם איכות של משחק סינגל מהודק.
    רבים ניסו ולא עלתה בידם לצערי rocksteadyמכרו את נשמתם לסטן.. מקווה שיהיה מוצלח טיפה יותר מgotham knights וגם זה מעט מאוד

  5. 5

       | פורסם ע"י