הרשמה

המשחק Counter-Strike 2 הוכרז רשמית, יגיע בקיץ הקרוב!

האם משחק היריות התחרותי הגדול ביותר בהיסטוריה עומד לקבל משחק נוסף?

לטענת ריצ'ארד לואיס, מדובר בפרויקט מאוד שאפתני של Valve שמקפידה שהמשחק ייצא חף מבאגים ככל שאפשר

עדכון (22.3.23): המשחק הוכרז רשמית על ידי Valve! מוזמנים לצפות בטריילר ל-Counter-Strike 2 כאן למטה המציג לנו את הגרפיקה החדשה והפיצ'רים החדשים של המשחק שרץ על מנוע ה-Source 2! המפות החדשות נראות נהדר ובנוסף לטריילר ההכרזה הרשמי, מסתבר שרוב הדברים שאביחי דיבר עליהם בכתבה המקורית אכן התבררו כנכונים והמשחק יכיל מכניקות עשן ואש מתקדמות יחד עם שיפור לרספונסיביות של המשחק! המשחק ינחת בקיץ הקרוב על המחשב האישי.

מקורי (8.3.23): אחת מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר בעולם היא Counter Strike, המוכרת יותר בכותר האחרון CS:GO. מדובר במשחק ירי מגוף ראשון שבו שחקנים מתחרים בקבוצות אחד נגד השני. הסבבים קצרים יחסית, וביצוע משימות מזכה בכסף שמאפשר לקנות ציוד לקרבות הבאים. המשחק יצא לראשונה באוגוסט 2012 על ידי חברת Valve (שהיא הבעלים של Steam) והוא ממשיך להיות המשחק המכניס ביותר בחנות שלה גם בשנה האחרונה. למרות שהמשחק בן למעלה מעשר שנים יש לו קהילה חזקה ופעילה והוא אפילו שבא לפני שבוע את שיא המשתמשים הפעילים של כל הזמנים.

המשחק CS:GO מצליח מאוד בזירת התחרויות הבינלאומיות. יש בו פרסים של עד מיליון דולר והוא משוחק על ידי שחקנים מקצועיים מהבכירים בעולם. למעשה, מדובר באחד המשחקים הוותיקים כיום שעדיין משוחק באופן תחרותי ויש לו היסטוריה של למעלה מעשרים שנה. בסך הכל, חילקה Valve סכום מצטבר של למעלה מ-116 מיליון דולר בפרסים לשחקני CS:GO.

אחד העיתונאים המוערכים בתחום ה-Esports הוא Richard Lewis שעוקב מקרוב אחר הנעשה. לאחרונה הוא דיווח כי לאחר בדיקה מול כמה מקורות, בקרוב תצא גרסה חדשה של Counter Strike והיא אף תיקרא Counter Strike 2. לפי הדיווח, לואיס בדק את הנושא מול כמה מקורות לאחר דליפה של Nvidia. לטענתו, מדובר בפרויקט מאוד שאפתני של Valve שמקפידה שהמשחק ייצא חף מבאגים ככל שאפשר ויעמוד בסטנדרטים המקובלים כיום על CS:GO. לפי הדיווח מדובר במנוע חדש לחלוטין, שישפר משמעותית את הגרפיקה. חשוב לזכור ש-CS:GO תמיד נחשב למשחק שבנוי לכל מחשב, העדכון הגרפי עלול להשפיע על זה, Lewis טוען שהם עושים ככל שביכולתם כדי לתמוך גם במחשבים חלשים יותר.

הדבר החשוב ביותר הוא עדכוני השרתים ל-128 טיק, פי 2 ממה שיש כיום ב-CS:GO ומה שמצופה ממשחקים מודרניים. בזריזות אני אסביר במה מדובר: טיק זה כמות המידע שהשרתים מעבירים לשחקנים בשנייה. CS:GO רץ כיום על 64 טיק, כלומר השרתים מסוגלים להעביר עד 64 עדכונים בשנייה לשחקנים שבשרת. המשחק Valorant למשל, משדר לשחקנים מידע במהירות כפולה של 128 טיק. לפי הדיווח, המנוע החדש של Counter Strike 2 ישווה את עצמו גם כן ל-128 טיק. מה זה אומר? שכמות המידע שיגיע לשחקנים יהיה גבוה יותר והמשחק יהיה חלק יותר כאשר תמונת המצב בזמן אמת תתעדכן מהר יותר. בנוסף, מערכת התאמת השחקנים (Matchmaking) תהיה טובה יותר ותייתר את הצורך בתוספים מצד שלישי.

ככל הנראה, המשחק כבר עבר בדיקות בקרב כמה מהשחקנים המקצועיים והוא ממש קרוב לשחרור. השאלה שנותרה פתוחה היא מה יקרה ל-CS:GO הנוכחי שיש לו פופולריות ואהדה וגם הרבה כסף שנשפך שם מצד השחקנים. האם Valve יעשו את ההמרה לשחקנים הקיימים? המשחק ירוץ במקביל למשחק הקיים? לשאלות האלה אין לנו עדיין תשובה אבל אם השמועות נכונות, כבר השנה נוכל לראות את המשחק ולקבל תשובות מ-Valve לגבי העתיד של CS:GO המוכר והאהוב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:36 22.03.2023 | yakuza fanboy yakuza fanboy (אורח)

    יגיע גם לקונסולות ??

  2. 2

    12:03 24.03.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    שלילי חזק מאוד יאקוזה: המשחק ינחת רק על המחשב האישי

  3. 3

    13:59 24.03.2023 | yakuza fanboy yakuza fanboy (אורח)

    אוקיי תודה

  4. 4

       | פורסם ע"י