הרשמה

טריילר סיפור ל-Star Wars Jedi: Survivor מאחד את הצוות מהמשחק הראשון

טריילר הסיפור של המשחק מציג לראשונה גם את ההוספה של AI ידידותי בקרבות עם דמות מרגשת במיוחד

אפריל, תגיע כבר

בלי יותר מידי טריילרים, פוסטרים או אירועים דיגטלים, אנחנו במרחק חודש אחד בלבד לפני יציאתו של אחד מן המשחקים המצופים ביותר של השנה - Star Wars Jedi: Survivor. ההמשך למשחק המצויין Fallen Order שיצא בשנת 2019 כבר היה אמור להיות בידיים שלנו, אך אחרי דחייה קלה קיבל תאריך יציאה חדש ל-28 באפריל. הטריילר החדש שואף למלא את החלל (הבנתם? חלל?) עד היציאה, וגם לחשוף כמה דברים חדשים.

הטריילר עמוס בדברים שלא ידענו על המשחק, אך בראשם עומד האיחוד של הצוות מהמשחק הראשון - שעד עכשיו לא ידענו אם בכלל יופיע בשני. לא רק שהם יופיעו כחלק מהסיפור, אלא גם שמרין (Merrin), אחת מהדמויות האהובות מהמשחק הקודם, שהצטרפה לחבורה ממש לקראת סוף ההרפתקה, הפעם תשמש גם כעוזרת בגיימפליי במנגנון חדש שהוצג בטריילר. בסה"כ ראינו שתי דמויות שעוזרות לקאל להלחם באוייבים, אך לא נופתע אם יופיעו מצפות לנו עוד כמה הפתעות שהמפתחת שומרת לעצמה.

אמנם עדיין לא הצלחנו לזהות את כל הכוכבים שמופיעים, ויכול מאוד להיות שכמו במשחק הראשון רובם יהיו מקוריים - אך כוכב אחד ענק ומשמעותי לסיפור של מלחמת הכוכבים ניתן לזהות בברור. במהלך הסיפור נראה שקאל ימצא את עצמו בקורוסאנט (Coruscant), אחת מהערים המשמעותיות בעולם של "מלחמת הכוכבים" ואחת שמשמשת מיקום מרכזי בטרילוגיית הפריקוולים, ובסדרות כמו "מלחמת המשובטים" ו"אנדור". אנחנו כבר מתרגשים לחזור אליה, ויהיה מעניין מאוד לראות אם המשחק יאפשר לנו להתמודד עם העולם התחתון של העיר ושלל הנבלים שנוכל למצוא שם.

לא שהמשחק היה צריך טריילר כזה מפוצץ כדי לא לצאת לנו מהראש, אבל אנחנו לא מתלוננים מעוד ממנו. אם זה לא היה ברור מהגרפיקה שהוצגה כאן, המשחק יהיה זמין רק לקונסולות הדור הנוכחי (כלומר ה-PS5 וה-Xbox Series X|S) ולמחשב האישי. מתרגשים למשחק? שמתם לב ל-X-Wing שהופיעה למאית השנייה? כתבו לנו בתגובות.\

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י