הרשמה

זה נגמר: E3 2023 בוטל רשמית.

זה היה באוויר.

הביטולים האחרונים כנראה היו הקש ששבר את גב הגמל עבור ה-ESA

הדומינו התחיל עם סוני עוד ב-2019 ועכשיו הגיעה הפיסה האחרונה בשרשרת: אירוע E3 לשנת 2023 בוטל באופן רשמי. החברה פרסמה את ההצהרה שהאירוע בוטל באופן פיזי ודיגיטלי בטוויטר שלה, בהודעה קצרה ומאוד עצובה, יש לציין. 

בראיון של gamesindustry.biz עם מנכ"ל ה-ESA, סטנלי פייר-לואיס, קיבלנו קצת הסברים לגבי מה קרה לאירוע שעד לתקופת הקורונה, היה ה-מקום להכרזות על משחקים ובאמת במה של ממש לחברות הקטנות והגדולות כאחד. לפי פייר-לואיס הביטולים הגיעו כשילוב בין שינויים בצורה בה חברות גדולות משווקות את עצמן והמשחקים שלהן, לבין המצב הכלכלי של החברות השונות וכמות התקציב שהן שמות על המארקטינג שלהן. הריאיון המלא מאוד מעניין ומספק הצצה לאיך ה-ESA רואה את העניין והאם היא חושבת שהאירוע יחזור (ספוילר, לא בטוח) - מוזמנים לקרוא אותו כאן.

ההודעה הנ"ל לא מפתיעה במיוחד: אחרי שהשילוש הקדוש של עולם הגיימינג - סוני, נינטנדו ומיקרוסופט/Xbox - ביטל את השתתפותו בכנס העיתונאות הגדול של עולם הגיימינג, גם Ubisoft הצטרפה למבטלות כשהיא הודיעה שהיא תקיים אירוע דיגיטלי משלה - את ה-Ubisoft Forward Live. אם אלה לא היו מספיקות, SEGA ו-Devolver Digital הצטרפו "לחגיגה" וביטלו גם הן את השתתפותן. גילוי נאות אמיתי - התכוונתי לכתוב על הביטול האחרון, אבל חשבתי לעצמי שזה יהיה עניין של זמן עד שהודעה על ביטול האירוע כולו תגיע - ולא טעיתי.

מה אתם חושבים על הביטול של האירוע והאם אתם חושבים שיש לו מקום בתעשייה כיום? 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:47 01.04.2023 | ב ב (אורח)

    עצוב. אף פעם לא הייתי ב-E3, זו לא תערוכה שחיכיתי לה בכיליון עיניים ובוודאי שהיינו יכולים להסתדר מלכתחילה בלעדיה, אבל זה מסמל עוד מסמר בתעשייה שמרגישה מהוקצעת וקרה, עם דגש על שורת הרווח נטו. זו הרגשה כללית בכל תחומי החיים בעשור האחרון, אבל כשזה קורה אפילו בגיימינג זה מכאיב במיוחד.

    תם עידן. מרגיש זקן מאוד פתאום.

  2. 2

    15:11 02.04.2023 | איתי איתי (אורח)

    תמיד חלמתי להיות שם - ואמרתי שיום אחד אהיה.
    מלמד אותי שאסור לדחות כלום בחיים :)

  3. 3

       | פורסם ע"י