הרשמה

שנה אחרי השחרור Ghostwire: Tokyo מקבל עדכון חינמי יחד עם Denuvo

ואנחנו רק שואלים: למה?

כשנה אחרי השחרור המשחק מקבל עדכון עם אורח לא רצוי במיוחד

תהרגו אותי, אני לא מצליח להבין מאיפה זה הגיע, Ghostwire: Tokyo יצא במרץ של שנה שעברה בלי סימנים לתוכן חינמי או עתידי שצפוי לצאת למשחק. הדבר היחיד שהיה ברור בצורה מסויימת היא העובדה שהמשחק בסופו של דבר יגיע לקונסולות ה-Xbox אחרי תקופת אקסלוסיביות לקונסולות של Sony והרכישה של Zenimax על ידי Microsoft, עסקה שהושלמה ב-2021. בחודש שעבר קיבלנו הכרזה כי עדכון חדש שיקרא Spider's Thread יגיע למשחק במהלך אפריל, היום המיוחל הגיע רק לפני יומיים ואומנם התכן הגיע, אבל הוא הגיע עם אורח נוסף רצוי פחות.

העדכון שיצא לפני מספר ימים ובשקט בלי שאף אחד לא ישים לב, על הדרך המשחק קיבל גם הגנה בצורת Denuvo, שנה אחרי שהמשחק כבר נמצא בשוק. העובדה שההגנה הזאת נוספה למשחק לא הוכרזה באופן רשמי בפרטי העידכון שפירסמו המפתחים, לא אושרה בידי אף אחד לפני שהעדכון יצא, אבל כעת אם נסתכל בעמוד המשחק ב-Steam נראה שההגנה נוספה בלי הכרזה מראש. העדכון אומנם הוסיף לא מעט תוכן בדמות משימות צדדיות, יכולות חדשות, מצב משחק (Roguelite) חדש, יחד עם שינויים לאצ'יבמנטים ותיקונים, אבל האם Denuvo זה המחיר שאנחנו צריכים לשלם?

Ghostwire: Tokyo הוא כמובן לא המשחק היחיד שיקבל את Denuvo, נכון לעכשיו, אנחנו יודעים שגם Redfall יקבל את ההגנה של Denuvo בשחרור, אנחנו עדיין לא יודעים האם גם Starfield יגיע עם Denuvo אבל עושה רושם שאנחנו צריכים לצפות לכך. נכון לעכשיו הביקורות ב-Steam מתחילות להראות טיפה פחות חיוביות, אבל מה היא דעתכם על העדכון החדש של Ghostwire: Tokyo? התוספת של Denuvo? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י