הרשמה

עוד קאמבק: משחק Beat-'em-up חדש בסדרת Double Dragon יצא כבר בקיץ!

אחרי River City Girls ו-Street of Rage, גם סדרת ה-Beat-'em-up האגדית Double Dragon זוכה לחידוש משלה

שלא יגמרו לעולם

ג'אנר ה-Beat-'em-Up קיבל בשנים האחרונות קאמבק שג'אנרים אחרים רק יכולים לחלום עליו. מה שהתחיל עם החזרה המקרטעת של Battletoads המשיך עם שני משחקים לא פחות מפנטסטים בדמות Street of Rage 4 ו-River City Girls עד שהתפוצץ לגמרי בשנה שעברה עם TMNT: Shredder's Revenge הסופר פופולארי ו-River City Girls 2 שלקח את הג'אנר אפילו לעיר פתוחה. וכעת, מתברר שרכבת ההייפ של הג'אנר לא מתכוונת לעצור בשום תחנה - אלא להמשיך על עבר הסדרה הבאה שתקבל כותר חדש מלא בנוסטלגיה.

בטריילר חינני ועם מוזיקה ממכרת, הכריזו אולפני Modus Games ו-Arc System Works שסדרת Double Dragon תחזור עוד בקיץ הזה לכותר חדש שקיבל את כותרת המשנה Rise of the Dragons. מהטריילר ניתן להסיק שהמשחק לא יהיה במודל העיר הפתוחה שהוצג ב-River City Girls 2, אלא יתמקד בשלבים בהם נצטרך לנקות את העיר מבוסים בדומה למשחק צבי הנינג'ה משנה שעברה. כרגע הוכרזו רק ארבעה דמויות, עם אפשרות ל-Co-op של עד שני שחקנים, ב-Local בלבד.

המשחק צפוי לצאת כבר בקיץ הקרוב לדור הקונסולות הנוכחי, הקודם, למחשב האישי וגם ל-Switch. מופתעים? לא יכולים לחכות לשים את הידיים שלכם כבר על עוד משחק Beat-'em-up? לא יכולים לחכות לשים את הידיים שלכם על עוד סאונדטראק של משחק Beat-'em-up? כן, גם שמואל שלנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י