הרשמה

Starfield מקבל דירוג גיל: יכלול תכנים מיניים ואפשרות לעבוד במעבדת סמים

משחק החלל המצופה של בת'סדה לא מתכוון לפנות לקהל הגיימרים הצעירים

סקס, סמים ו..רוקנרול?

אחרי הכישלון המטאורי של Redfall נראה שנותר ל-Microsoft רק עוד תקווה אחת אחרונה כשזה נוגע למשחקים השנה: Starfield - רק חבל שגם כאן אין לנו יותר מידי מידע בידיים שיכול להמחיש לנו איך ייראה וירגיש המשחק אם וכאשר הוא יגיע אלינו בספטמבר הקרוב. בעוד שמיקרוסופט צפויה לחשוף פרטים נוספים על המשחק במסגרת אירוע החשיפה השנתי שלה עליו הכריזה בשבוע שעבר (היא הבטיחה שאחרי אירוע החשיפה המרכזי יתקיים דיירקט ייעודי רק ל-Starfield), יש לנו בידיים כבר עכשיו פרט ראשון על המשחק שכמובן לא נחשף על ידי החברה עצמה - אני מדבר כמובן על דירוג הגיל הרשמי שלו שניתן על ידי ארגון ESRB (הוועדה לדירוג תוכנות בידוריות בעברית, אם מישהו מכם אי פעם תהה).

על-פי האתר של ה-ESRB, המשחק דורג תחת דירוג הגיל "M" (קיצור למילה Mature) - מה שאומר בגדול ש-Starfield תוכנן ופותח לקהל בוגר בגילאי 17 ומעלה (כאילו שזה באמת מנע ממישהו לשחק). מעבר לדירוג האות הברור, ESRB דואג כמובן לתאר לנו את הסיבות שבגללן הוחלט לדרג משחק כלשהו בדירוג גיל כלשהו. במקרה של Starfield צוין שהמשחק כולל תכנים הכוללים "חלוקת מיטה עם דמויות אחרות" לצד קיומו של "סם בדיוני" בשם "אורורה" בו נוכל להשתמש אחרי שנקנה או נגנוב אותו, זאת לצד אפשרות לבקר ולעבוד במעבדת סמים. אחרי כל זה, צוין שהמשחק הולך לכלול "מילים גסות" כגון "פ*ק" ו"בולש*ט".

פרט מעניין נוסף שנחשף במסגרת הדירוג של המשחק היא העובדה שהוא הולך ככל הנראה לכלול מיקרוטרנזקציות (In-Game Purchases במילים של ESRB) בצורה כזו או אחרת. אם תשאלו אותי, סביר להניח שמדובר כאן בתוספים קוסמטיים בלבד, אבל באותה הנשימה זה ממש לא יפתיע אותי אם בסופו של דבר נקבל כאן משהו אחר לחלוטין. Starfield צפוי להגיע אלינו ב-6 לספטמבר עבור המחשב וה-Xbox Series X|S.

מה דעתכם על המידע החדש שקיבלנו על Starfield? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:30 10.05.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    נקווה שיהיה משחק טוב

  2. 2

    14:47 10.05.2023 | ב ב (אורח)

    אני לא רואה איך המשחק לא יהיה ״טוב״. זה יהיה פולאאוט בחלל (שהיה בעצמו סקיירים עם רובים.) מי שמצפה ליותר - יתאכזב. מעריצי החברה יודעים בדיוק למה לצפות ואנחנו נקבל בדיוק את זה, עם שינויים ברוח התקופה. באגים, גליצ׳ים, בעיות clipping וכל השאר בוודאי יהיו. וכרגיל, כל האינטרנט יקפוץ ויצעק ויצווח ויקלל ויאשים וידרוש כמו שהוא יודע לעשות, והמעריצים ישחקו בזה ויעשו לזה מודים מפה ועד להודעה חדשה גם עוד שנים מהיום.

    עד המשחק הבא של בת׳סדה. וחוזר חלילה.

    רק שייצא כבר, אוף. המיקרוסופט המעצבנים האלה באמת חושבים שמי שלא מעריץ של הפורמולה של בת׳סדה ישנה את דעתו בגלל שיש קצת פחות באגים פה ושם. הייתם מוציאים אותו שבור כמו שאנחנו אוהבים עוד בשנה שעברה, ומתקנים עד עכשיו וכולם היו מרוצים.

  3. 3

    17:50 12.05.2023 | גיא דהן - עורך ראשי גיא דהן - עורך ראשי

    אם המשחק היה מושק בשנה שעברה עם כמות באגים פסיכית וביצועים ברצפה, היית משחק בו? עזוב מודים, אתה משלם לחברה על משחק, כיום משחק חדש מגיע למחיר של 70$, מן הסתם שתצפה לקבל משחק תקין שאפשר לשחק בו בצורה נורמלית. בין אם הם יתקנו אותו אחר כך או לא, זה לא משנה - הם לקחו ממך את הכסף בידיעה שהם משיקים משחק שלא היה ראוי לצאת ועל זה הם צריכים לתת את הדין.

    אז שיקחו איתו את הזמן וישיקו כבר משחק תקין ביום הראשון שלו. אני מקווה שהוא יהיה טוב כמו כל גיימר ממוצע, ואני מעריץ משחקי בת'סדה כי הם יודעים לספר סיפורים מעולים, אבל בהשקות של משחקים? הם על הפנים, הם עושים אוברהייפ על משחקים שלרוב הפיצ'רים שהם מלהיבים אותנו עליהם בכלל לא קיימים (וזה נטו בגלל טוד הווארד), ואני ממש לא הולך ללכת אחריהם באמונה עיוורת אחרי הפאשלות שלהם בעבר.

  4. 4

    20:11 12.05.2023 | ב ב (אורח)

    אני אישית בהחלט כן, ועוד רבים אחרים כמוני, כל עוד המשחק שחיק מתחילתו ועד סופו (והוא בהחלט היה, לפי הפרסומים). ומה קשור עכשיו 70 דולר? לא שמעת על Gamepass? כנראה שלא, כי אתה מדבר על אוברהייפ לפיצ'רים מתקופת סרטוני ה-hater-ים של Oblivion. אני מדבר איתך על סגנון המשחקיות המוכר שלהם, לא פיצ'ר כזה או אחר.

    אבל בוא נעצור כאן לפני שזה מתדרדר, נמאס לי מהדיון הזה עוד לפני עשור.

  5. 5

       | פורסם ע"י