הרשמה

הדו״ח השנתי הכלכלי של נינטנדו פורסם, ה-Switch ב-125 מיליון יחידות

פוקימון ממשיך למכור בארגזים ושלושה משחקים מ-2023 של נינטנדו הצליחו לשבור את רף מיליון העותקים

החברה דרוכה לקראת השקת Tears of the Kingdom בשישי הקרוב

הדו״ח הרבעוני הכלכלי של נינטנדו פורסם מוקדם יותר היום והוא מציג לנו כמה נתונים מאוד מעניינים לגבי מכירות של משחקים וקונסולות שונות של החברה. נתחיל עם הנתון המרכזי מהדו״ח הזה: ה-Nintendo Switch הגיע ל-125 מיליון יחידות שנמכרו, כשתקופת הדו״ח האחרונה נמכרו 17.97 מיליון קונסולות. זוהי ירידה של כ-22 אחוזים לעומת התקופה הקודמת (אפריל 2021 עד אפריל 2022), ירידה שנינטנדו מסבירה אותה בין היתר בבעיות הייצור שהיו לה כתוצאה מהמחסור בצ׳יפים.

מבחינת מכירות משחקים, החברה פרסמה כמה נתונים מעניינים בנוגע למשחקים של החברה: משחקי הפוקימון החדשים ממשיכים לשבור שיאים, כששני המשחקים החדשים בסדרה - Pokemon Scarlet ו-Pokemon Violet - כבר ב-22.1 מיליון עותקים שנמכרו (פיזי ודיגיטלי). צמד המשחקים מתקרב בצעדי ענק לשני משחקי הפוקימון הקודמים שמחזיקים בתואר של משחקי הפוקימון הנמכרים ביותר: Pokemon Sword ו-Shield שמכרו 25.82 מיליון עותקים.

עוד ב-Vgames:

שלושה משחקים של נינטנדו מ-2023 כבר הספיקו לשבור את רף מיליון העותקים: Fire Emblem Engage שיצא בינואר הגיע ל-1.61 מיליון יחידות שנמכרו, Kirby’s Return to Dream Land Deluxe הגיע ל-1.42 מיליון יחידות שנמכרו ואהובי משכבר, Metroid Prime Remastered ממשיך לשבור את קללת מטרויד עם 1.09 מיליון עותקים שנמכרו מאז סוף פברואר 2023. 

נינטנדו דרוכה לקראת היציאות הקרובות של המשחקים הגדולים שלה השנה, בראשן ההשקה ל-The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom שצפוי לצאת בשישי הקרוב לקונסולת ה-Nintendo Switch. האם זה ייתרגם למכירות נוספות? מי יודע.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י