הרשמה

אין יותר תחרות מזו: ה-AYANEO 2S וה-GEEK 1S הושקו רשמית

התחרות מתחממת והחברה הסינית לא רוצה להישאר מאחור

המחירים של הקונסולות יתחילו מ-700 דולר ל-GEEK ו-950 דולר ל-2S

כאילו שה-ROG Ally לא הספיק: חברת AYANEO השיקה השבוע את שני המכשירים הניידים החדשים שלה: ה-AYANEO 2S וה-AYANEO GEEK 1S. החברה מסרה כי שני המכשירים מגיעים עם מעבד ה-AMD Ryzen 7 7840U, המעבד עליו מבוסס ה-Z1 Extreme שה-ROG Ally של ASUS משתמש בו. החברה גם ציינה כי היא דאגה לשפר את מנגנון הקירור של המכשירים עם מערכת Heatsink חדשה ועיצוב שיתאים למערכת הזו ולידיים של הגיימרים.

המכשיר יכיל מסך בגודל של 7 אינץ' עם רזולוציה מקסימלית של 1200p (ה-GEEK יכיל מסך ברזולוציה של 800p), עם אפשרויות עיצוב שונות ואפילו בחירה של כמות RAM בין 16GB ל-32GB. שני המכשירים, כמו כל מכשירי AYANEO, הם מכשירי Windows 11. את המכשירים אפשר להזמין לארץ דרך פרויקט ה-Indiegogo שלהם, כשהמחירים של שתי הקונסולות נעים מ-700 עבור ה-GEEK 1S (בגרסת ה-Early Bird שלהם, אז זה מאוד זמני) ל-950 דולר עבור ה-AYANEO 2S (לא כולל משלוח ומסים כמובן). המכשירים צפוים להישלח בחודש יולי.

בנוסף, ה-AYASpace 2, הגרסה החדשה של תוכנת השליטה של המכשיר, תושק יחד עם המכשירים החדשים. לפי AYANEO, הגרסה החדשה תשפר את חוויית השימוש במכשיר, תאפשר עוד אופציות שהתוכנה הראשונה לא איפשרה ותגשר את הפער בין המערכת הנוכחית לזו של Steam וכנראה גם של ASUS. החברה גם שיחררה כמה בדיקות ביצועים שהיא ביצעה עם ה-2S, אני אשים את זה כאן למטה כדי שתוכלו לראות בעצמכם.

המחירים אולי קצת פחות תחרותיים משאר הקונסולות אבל זה נהדר לראות את השוק הזה מתפתח. מה אתם חושבים על הקונסולות של AYANEO? יש ברשותכם אחת? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י