הרשמה

אירוע הקיץ של Capcom הוכרז בעמוד הפייסבוק של החברה - ונמחק

עם ציפיות מדמויות הרחבה לסטרייט פייטר 6 ועד למשחקיות ראשונה ל- Dragon's Dogma 2 - האם Capcom יצליחו לדחוס הכל באירוע הקצר יחסית?

משחק המופיע במערכה הראשונה של אירועי הקיץ סופו להופיע בשלישית

בשבוע שעבר הגשם חזר להיפרד מאיתנו לתקופת הקיץ, אבל במקומו אנחנו מקבלים גשם של אירועי גיימינג מלהיבים במיוחד המתחילים כבר ביום חמישי הקרוב עם אירוע ה-Summer Game Fest. האירוע יתחיל רצף אירועים שאליו כבר הכריזו שיצטרפו חברות כמו Xbox ו-Ubisoft, ונראה שעכשיו מצטרפת אליהן עוד חברה נוספת.

עמוד הפייסבוק האירופאי של החברה היפנית המוצלחת Capcom כל כך התרגש שהחברה שלו מקיימת אירוע משלה - שהכריז עליו כבר בלילה שעבר במקום בזמן הנכון. החשבון פתח אירוע המתוזמן ליום שני הבא, ה-12 ביוני בחצות (כלומר הדקות הראשונות של היממה של יום שלישי ה-13). לאחר מספר דקות הבין את הטעות שלו ומחק את האירוע - לא לפני שאין ספור מעריצים כבר הספיקו לתעד את כל הפרטים ובכך לגרום לחברה להכריז על האירוע באופן רשמי. ה-Capcom Showcase יערך כ- 36 דקות ואמנם המשחקים שיוצגו שם לא נאמרו במפורש, אך קל מאוד לצפות למשחק הדינוזאורים Exoprimal, משחק הפנטזיה Dragon's Dogma 2 וכמובן התוכן החדש לרימייק של Resident Evil 4.

מכל ההעדרויות הבולטות מהאירוע של סוני, בלט למעריצי קאפקום החוסר של Pragmata, משחק סופר מעניין שהוצג לראשונה באירוע של סוני בשנת 2020 עם תאריך יציאה של שנת 2022 ומאז נעלמו עקבותיו. לא מן הנמנע שנקבל דווקא כאן את החשיפה הראשונה המצופה למשחקיות שלו, אך גם לא יפתיע אותנו אם האירוע יתגלה כמפוקס על המשחקים שהוכרזו בקיץ הנוכחי ובמיוחד ב-Dragon's Dogma 2. מחכים לאירוע? מה תרצו לראות בו? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י