הרשמה

על טהרת המשחקיות: אירוע החשיפה של מיקרוסופט יתמקד בעיקר בגיימפליי

לא עוד טריילרים משעממים וטיזרים חסרי מעוף, תנו לנו בגיימפליי!

משחקיות היא שם המשחק, לשם שינוי

בעוד פחות משבוע תקיים מיקרוסופט את אירוע חשיפת המשחקים השנתי שלה, ונראה שהשנה הפוטנציאל שלו להיות מעניין ומרגש באמת רק הולך וגובר, בעיקר הודות להבטחה המאוד מעניינת שסיפק לנו ארון גרינברג (Aaron Greenberg) - מי שמכהן כיום כנשיא חטיבת המשחקים של החברה.

גרינברג צייץ בחשבון הטוויטר שלו שכל המשחקים של מיקרוסופט עצמה שמתוכננים להיחשף באירוע (Starfield למשל) יוצגו באמצעות הדגמות גיימפליי מלאות שיילקחו ישירות מהמשחק או ממנוע המשחק עצמו, כשטריילרים סינמטיים יהוו חלק קטן במיוחד מרוב התכנים שייחשפו באירוע. מדובר כמובן בהצהרה נהדרת ובבשורה של ממש למי מאיתנו שכבר מאס מטיזרים חסרי בסיס שלא באמת אומרים שום דבר על המשחקים שאנחנו עתידים לקבל (משהו שלצערי מיקרוסופט לא ממש חסכה בו באירוע ההשקה הקודם שלה).

אירוע החשיפה המתקרב של מיקרוסופט הוא אולי ההזדמנות האחרונה שלה להרשים את הקהל שלה באמת אחרי ש-2023 הייתה לאחת מהשנים הרעועות ביותר של החברה בכל הקשור להשקות של משחקים (אני אפילו לא אטרח להסתכל עלייך, Redfall). באותה נשימה חשוב לציין שנקודת הפתיחה הנוכחית של החברה לא רעה בכלל, בעיקר אחרי שאירוע החשיפה של סוני התקבל בקרב המעריצים בדעות חלוקות למדי (למעט Metal Gear Solid 3 ו-Spider-Man 2 כמובן, אותם תמיד כיף לראות).

ואם כבר הזכרתי שוב את סטארפילד, זה זמן טוב להזכיר שבסיומו של אירוע החשיפה צפויה החברה לקיים אירוע דיירקט ייעודי למשחק - בתקווה שבמהלכו ייחשפו פרטים מעט יותר מרגשים מתאריך ההשקה או דירוג הגיל של המשחק. מעבר לסטארפילד אנחנו צפויים לקבל עוד לא מעט הכרזות מעניינות במהלך האירוע, בהן טיזר ראשון למשחק החדש של אינדיאנה ג'ונס (מי בכלל ביקש אחד כזה), פרטים נוספים ולשם שינוי מרגשים באמת אודות Hellblae II ואולי לקינוח גם איזה פרט נוסף ומעניין במיוחד על המשחק החדש בסדרת Fable.

מה הציפיות שלכם מהאירוע של מיקרוסופט? יש משחק ספציפי שהייתם מקווים לראות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י