הרשמה

כל ההכרזות מאירוע ה-Capcom Showcase 2023!

אפולו צדק חוזר, בלש הרפאים שלנו מקבל דמו, Pragmata הוצג ונדחה ו-Exoprimal מביא איתו עוד דינוזאורים ועוד חליפות לחימה

בואו לקרוא מה היה באירוע הקצרצר של חברת המשחקים היפנית!

אחד האירועים המסקרנים של הקיץ הוא ללא ספק האירוע של Capcom. הענק הכחול מיפן לא הפסיק להפציץ השנה עם משחקים מרהיבים כמו Resident Evil 4 Remake ו-Street Fighter 6 המעולים, כשאחרי כל אלה אנחנו מתים לדעת מה הם עוד מתכננים לנו בהמשך. בואו נראה מה היה לנו באירוע הקצר שלהם שגם ציין 40 שנה לחברה!

Path of the Goddess

הוא הוכרז ממש לא מזמן, אבל Capcom רצתה שהמשחק החדש שלה גם יופיע אצלה באירוע. לאחר טריילר (שאם אני זוכר נכון היה זהה לזה שהוצג ב-Summer Game Fest), קיבלנו מידע נוסף על המשחק שעומד לצאת לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי. המשחק מפותח על מנוע ה-RE של החברה ויהיה משחק אקשן עם אלמנטים אסטרטגיים.

MegaMan X Dive Offline

משחק האונליין והמובייל מגיע בגרסת Offline יגיע למחשב האישי ולמובייל (אנדרואיד ו-iOS), יחד עם דמויות חדשות ונשקים חדשים. הגרסה החדשה תצא השנה.

Street Fighter 6

כמה חדשות זריזות הוזכרו בנוגע למשחק הלחימה המצוין של Capcom: דמויות חדשות יגיעו במסגרת העונה הראשונה של ה-Fighter Pass שלה, כולל דמויות כמו אד ואקומה. החברה גם הכריזה באופן חגיגי כי המשחק יחליף באופן רשמי את SFV בתחרויות ה-Capcom Cup שלה.

Resident Evil 4 VR

החברה שמה ספוטלייט על גרסת ה-VR של RE4 שצפויה להגיע בחינם ל-PS VR2 כשהיא מזכירה את יכולות השלטים שיעזרו לכם לעשות Parry במשחק.

Pragmata

טריילר חדש למשחק המסקרן Pragmata הוצג באירוע! הטריילר היה שילוב בין טריילר סינמטי לטריילר משחקיות, כשזה בהחלט נראה שהמשחק שואב הרבה השראה ממשחקים כמו Vanquish מבחינת העיצוב. בנוסף, קיבלנו הכרזה על דחייה נוספת של המשחק.

Ghost Trick Phantom Detective Demo

כפי שהכותרת מרמזת: דמו לגרסה החדשה של אחד ממשחקי ההרפתקה/חידות המעניינים שתשחקו (באחריות) זמין להורדה עכשיו על כל הקונסולות! אני רק חייב לציין שהבן אדם שעלה לבמה התכונן שבועיים כדי לדבר אנגלית שוטפת בזמן ההצגה של הדמו, וזה היה ממש חמוד לשמוע אותו אומר שהוא מקווה שבפעם הבאה כולם יוכלו לדבר איתו יפנית. המשחק יוצא בסוף החודש הזה (ב-30 ביוני).

Ace Attorney Apollo Justice Trilogy

חברים וחברות, תכינו את הארנקים: טרילוגיית המשחקים של Apollo Justice מתקופת ה-DS וה-3DS מקבלת רימאסטר לכל הקונסולות! הטרילוגיה עומדת להגיע בתחילת 2024!

Exoprimal

זה היה צפוי: משחק ה-Co-op החדש של Capcom, שמשלב בין חליפות לחימה עתידניות לבין דינוזאורים עם כוחות מיוחדים קיבל טריילר משחקיות וסיפור באירוע. בנוסף, תקופת בטא פתוחה תתקיים ממש הסופ"ש (ה-16 ביוני). לא יודע מה לחשוב עליו שכן נכוויתי בעבר מ-Anthem ודומיו, אבל Capcom פשוט לא מפסיקה להפציץ השנה, אז אני נותן להם את הקרדיט ומקווה למשחק כיפי שלא לוקח את עצמו ברצינות ושם דגש על הנאה ומשחקיות טובה. המשחק צפוי לצאת ב-14 ביולי.

Dragon's Dogma II

האירוע הסתיים עם הצצה נוספת ל-Dragon's Dogma II. בעוד שלא קיבלנו טריילר חדש, הבמאי של המשחק כן חשף שמערכת ה-Pawns שמאפשרת לנו להביא דמויות של שחקנים אחרים שנשלטות על ידי AI שיעזרו לנו במסע תחזור ושהמשחק יהיה משחק עולם פתוח המפותח במנוע ה-RE המצוין של החברה. המשחק יהיה גדול פי 4 מהמשחק המקורי כשה-NPC-ים והמפלצות במשחק נשלטים על ידי AI, במה שיאפשר לעולם להרגיש חי יותר. המשחק יהיה זמין לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי.

זהו, זה היה אירוע דיי קצר אבל גם דיי חמוד של החברה היפנית. אני רק רוצה להזכיר שהחברה מציעה באנדל משחקים שלה ב-Steam כרגע עם משחקים כמו Okami, Devil May Cry HD Collection ו-Monster Hunter World בין היתר. מזל טוב ל-Capcom על יום הולדת 40!

מה אתם חשבתם על ההכרזות של Capcom? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:50 13.06.2023 | רמי רמי (אורח)

    לא אהבתי.. במקום 20 משחקים משעממים שישקיעו באחד מאוד טוב.

  2. 2

    11:31 13.06.2023 | מישהו מישהו (אורח)

    פספסתי משהוא שעדיין לא עלתה כתבת הסיכום של ה-PC Gaming Show?

  3. 3

    15:47 13.06.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    שאלה: האם זה חכם מבחינה מסחרית לעשות את כל אירועי ההכרזות האלו בבת אחת ?

  4. 4

       | פורסם ע"י