הרשמה

הגיע הזמן: היקום של Invincible זוכה לשדרוג עם משחק חדש

זה אמנם לא כמו לשחק עם Omni-Man, אבל זה ללא ספק צעד טוב בכיוון הנכון

הנה כל מה שאנחנו יודעים על משחק המחשב הראשון של ייקום Invicible

קומיקס כמו קומיקס תמיד מסוגל להביא איתו התפתחויות מעניינות - זה פחות או יותר מה שקרה כשסדרת הקומיקס Invincible זכתה לעיבוד אנימציה משובח שעלה לאוויר לפני כשנתיים ב-Amazon Prime אחרי 15 שנים שלמות שהייתה מוגבלת לדפי הקומיקס בלבד. ועכשיו, אחרי שרבים חיכו לשמוע פרטים חדשים על Invincible, הגיע הזמן שלה להגיע גם לעולם הגיימינג עם המשחק "Invincible Presents: Atom Eve". המשחק החדש מצטרף להרכזה לא פחות מרגשת הקשורה לייקום של Invincible בעולם משחקי המחשב (אני מסתכל עלייך, Omni-Man).

מי מכם שקרא את הקומיקס ו/או צפה בסדרה כנראה כבר הבין מהשם של המשחק שהמיקוד שלו עתיד להיות בעיקר על Atom Eve, אחת מגיבורות העל בייקום של Invincible שאפילו זכתה לפרק ספיישל משלה. המשחק של Atom Eve יהיה למעשה רומן גרפי שישלב בתוכו סיפור חדש יחד עם מערכת קרב מבוססת תורות שיעקוב אחרי Atom Eve תוך כדי שהיא מנסה לזגזג באלגנטיות בין חייה כתלמידת תיכון וגיבורת על שצריכה להתמודד עם איומים שונים. כמו בכל רומן גרפי שמכבד את עצמו גם כאן מתוכננים להשתלב אלמנטים של ניהול מערכות יחסים בין Atom Eve לדמויות שונות בייקום של Invicible, שישתלבו כולם בתוך סיפור מסועף ומעניין בו הבחירות שלנו ישפיעו על מהלך העלילה.

בראש צוות הפיתוח העלילתי של המשחק עומדת ג'יל מאריי (Jill Murray), מי שכבר לקחה חלק בפיתוח העליליתי של כותרים כמו Shadow of the Tomb Raider ו-Asassin's Creed III: Liberation. לצידה של מאריי ובראש הפיתוח האומנותי יעמוד רוסי גיפורד (Rossi Gifford) שכבר עבד בעברו על פרויקטים עבור חברות ענק כמו Riot Games, Marvel ו-Skybound (מי שאחראית על ההפצה של המותג של Invincible). את המשחק תפתח חברת Terrible Posture Games (שם ענק לחברת פיתוח אם כבר מדברים עליהם).

לסיום, לדבריו של רוברט קירקמן, מי שכתב במקור את סדרת Invincible, המשחק החדש יהווה "ספין רענן" להופעתה של Atom Eve אך עדיין תישאר נאמנה למקורות של הדמות.
המשחק Invincible Presents: Atom Eve צפוי לצאת לשוק בהמשך השנה! מה דעתכם על המשחק? האם תשחקו בו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:22 25.07.2023 | יוחאי יוחאי (אורח)

    ״משחק״

  2. 2

       | פורסם ע"י