הרשמה

כל ההכרזות הגדולות מה-Opening Night Live של Gamescom 2023!

כל ההכרזות הגדולות מאירוע הפתיחה הגדול של Gamescom לשנת 2023!

המשחק השלישי בסדרת Little Nightmares מגיע אלינו, Cyberpunk 2077 נראה פשוט נהדר, Tekken 8 מפספס את 2023 (ממש בקצת) ו-Black Myth: Wukong נראה פשוט פנומנלי.

אירוע הגיימינג הענק של אירופה והעולם כולו חזר! כמו בשנה שעברה גם השנה רועי שלנו יסתובב בכנס ויביא לנו כל מיני חדשות מעניינות והצצות למשחקים שעומדים לצאת בתקופה הקרובה. אבל לפני כל אלה, בואו נעבור על אירוע הפתיחה של הכנס (שהשנה רועי זוכה לראות גם בלייב!), ה-Opening Night Live, וההכרזות הגדולות שהגיעו ממנו!

Delta Force

נתחיל דווקא עם הכרזה מה-Preshow: הריבוט לסדרת Delta Force קיבל טריילר הכרזה ומשחקיות רחב. בעוד שהטריילר הציג לנו משחקיות שהיא Pre-Alpha המשחק עצמו נראה לא רע בכלל. משחק ה-FPS החדש צפוי לצאת לקונסולות הבכירות ול-Steam.

Starfield

האירוע עצמו נפתח עם מופע קטן לכבוד היציאה הקרובה של אחד המשחקים הגדולים של השנה: Starfield של Bethesda ו-Xbox. המופע כלל סרטונים מהמשחק ואת המנגינה של Rocketman שנוגנה בלייב על ידי פסנתרן. בנוסף, קיבלנו טריילר סינמטי חדש של המשחק שצפוי לצאת ב-6 בספטמבר ל-Xbox Series X|S והמחשב האישי. בנוסף, טוד האוורד עלה לבמה ודיבר קצת על החופש הגדול שבמשחק והסיפור שלו.

Little Nightmares 3

איזה כיף לפתוח אירוע עם הכרזה כל-כך כיפית: Little Nightmares 3, המשחק השלישי בסדרת משחקי האימה הפופולרית של Supermassive הוכרז באירוע. המשחק החדש צפוי לצאת ב-2024 ויכיל גם co-op! 

Black Myth: Wukong

אחד המשחקים הכי מצופים של השנים האחרונות קיבל טריילר משחקיות חדש ומה אני אגיד לכם: המשחק עדיין נראה מרהיב ועדיין נראה משוגע. הגרפיקה מהממת, המשחקיות נראית נהדר (ואפילו משופרת יותר מהדברים שראינו בעבר) והמוזיקה של הטריילר הייתה מגניבה ממש. המשחק צפוי לצאת בשנה הבאה.

Killing Floor III

טריילר למשחק הבא בסדרת משחקי האימה/אקשן, Killing Floor, הוצג לנו באירוע. הטריילר היה בעיקר סינמטי, למרות שגם קיבלנו כמה קטעי משחקיות פה ושם.

Age of Empires IV on Xbox

משחק האסטרטגיה הפופולרי של Relic Entertainment ו-World's Edge מגיע לקונסולות של Xbox עם שליטה מותאמת לשחקני שלט. המשחק זמין להורדה בקונסולות כבר עכשיו ויהיה זמין דרך ה-Xbox Game Pass.

Rebel Moon

זאק סניידר עלה לדבר על הסרט החדש שלו, Rebel Moon, תוך כדי ההכרזה על הטריילר דובר גם על כך שהעולם של הסרט יורחב בין היתר על ידי משחק וידאו שנמצא בפיתוח. לפחות לא קיבלנו פשוט הכרזה על סדרה/סרט וזהו כמו שקיבלנו בעבר. החלק הראשון של הסרט יגיע ב-22 בדצמבר כשהחלק השני ינחת באפריל. הסרט ישודר בנטפליקס.

Crimson Desert

טריילר משחקיות חדש למשחק האקשן הקוריאני הוצג באירוע של ג'ף קילי. משחק העולם הפתוח הציג לנו את העולם שלו, מערכת הקרבות, חקר העולם, היכולות המיוחדות של הדמות, הפאזלים השונים ועוד. בעוד שהמשחק עצמו נראה מרשים למדי, בעיקר המעברים בין השמיים לאדמה, אני מאמין שהקומבט יצטרך עוד קצת עבודה. 

Payday 3

המשחק השלישי בסדרת משחקי היריות הטקטיים מקבל טריילר חדש ששם דגש על משימת שוד מסובכת ומסוכנת באזור נמל. המשחק צפוי לצאת בספטמבר הקרוב.

Assassin's Creed Mirage

טריילר חדש למשחק הבא בסדרת Assassin's Creed שם דגש על הסיפור של באסים ומציג לנו עוד קצת מהמשחקיות שנחווה בבגדד. בנוסף, המשחק קיבל דיבוב מלא בערבית, אז נוכל לשחק בשפה המקורית. אני חייב לומר שהמשחק שיגיע ב-5 לאוקטובר נראה מעולה.

Tekken 8

טריילר חדש ל-Tekken 8 חשף בפנינו דברים: הראשון הוא מוד סיפור חדש לשחקן יחיד בשם Arcade Quest שאמור לדמות את החוויה של ללכת לארקייד. המשחק גם קיבל תאריך יציאה: הוא צפוי לצאת ב-26 בינואר 2024 לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי.

Call of Duty: Modern Warfare III

16 מפות במולטיפלייר (חלקן מגיעות מ-Modern Warfare 2), משחק זומבי עולם פתוח. הקטע המעניין לגבי המשחק החדש הוא שמשימות הסינגלפלייר שלו עומדות להיות בחלקן משימות פתוחות: שלבים פתוחים אותם נוכל לתקוף איך שנרצה ואפילו להשתמש ב-Killstreaks האהובים עלינו. נשמע מעניין. הטריילר באירוע הביא לנו הצצה מורחבת למשימה שהוצגה בטריילר המשחקיות שנחשף לפני כמה ימים. המשחק צפוי לצאת ב-10 בנובמבר.

Nightingale

אחרי שנים של ציפייה וטריילרים, סוף סוף יש לנו תאריך יציאה למשחק ההישרדות/בנייה/אימה של הסטודיו Inflexion Games. משחק ה-Co-op PvE של החברה צפוי להגיע ל-Early Access ב-22 בפברואר, 2024.

Granblue Fantasy: Relink

טריילר תאריך יציאה ל-Granblue Fantasy: Relink סוף סוף נחת. משחק האקשן/תפקידים החדש בסדרת Granblue Fantasy ממשיך להיראות נהדר ואנחנו לא יכולים לחכות ליציאה שלו ב-1 בפברואר לקונסולות ה-PlayStation והמחשב האישי.

Zenless Zone Zero

טריילר למשחק האקשן האורבני החדש מבית Hoyoverse שמגיע אלינו הוצג באירוע. המשחק עצמו ממשיך את הקו של Genshin Impact ו-Honkai Star Rail נראה פשוט מגניב. בואו נקווה שהוא יעמוד בציפיות.

Honkai Star Rail

אם כבר הזכרתי את Honkai Star Rail, הוא מגיע גם ל-PS5 וטריילר חדש הציג לנו את העובדה שב-23 באוגוסט (כלומר מחר), תתקיים בדיקה של המשחק על ה-PS5.

Genshin Impact

עוד לא סיימנו עם Hoyoverse, האזור החדש במשחק קיבל טריילר חדש ודיי יפה אני חייב לומר. בנוסף, קונצרט שיכלול מוזיקה מהמשחק יגיע למגוון ערים ומדינות ברחבי העולם השנה ושנה הבאה.

Lords of the Fallen

טריילר חדש למשחק הדמוי Souls המצופה הציג לנו עוד מהסיפור והעולם של המשחק. הטריילר עבר על הדמויות השונות, הגיבור המרכזי שלנו וחלק מהאזורים שנגיע אליהם כשהמשחק יגיע ב-13 לאוקטובר.

Sonic Superstars

טריילר חדש ל-Sonic Superstars הציג לנו עוד מהמוזיקה והמשחקיות שכוללת אפשרות לשחק עם עוד שלושה חברים ביחד ולעבור שלבים ביחד. המשחק צפוי לצאת לכל הקונסולות ב-17 באוקטובר.

Sonic Frontiers: The Final Horizon

בנוסף, עדכון חינמי בשם The Final Horizon שיוסיף דמויות חדשות, יכולות חדשות ועוד סיפור ואתגרים למשחק הסוניק התלת-ממדי. העדכון יגיע ב-28 בספטמבר.

The First Descendant

משחק האקשן המסקרן מקבל טריילר חמוד והכרזה שכבר ידענו עליה על בטא פתוחה שגם תבדוק קרוספליי ותתקיים ב-19 בספטמבר עד ה-25 בספטמבר.

Under the Waves

טריילר חדש ל-Under the Waves מציג לנו עוד קצת מהסיפור של המשחק האטמוספרי. המשחק צפוי לצאת ב-29 באוגוסט.

Fort Solis

טרוי בייקר, רוג'ר קלארק וג'וליה בראון עלו להציג את המשחק החדש שלהם שיוצא היום. משחק ההישרדות/הרפתקה בחלל זמין לקנייה על ה-PS5 והמחשב האישי.

Expeditions: A Mudrunner Game

החברות Focus Entertainment ו-Saber Interactive חברו יחד כדי להביא לנו את "Jeep: The Game" המשחק צפוי לצאת ב-2024.

The Crew: Motorfest

התשובה של Ubisoft ל-Forza Horizon קיבלה טריילר שמציג לנו את האזורים בהם ניסע, המכוניות וכלי הרכב השונים בהם נוכל לשלוט ומירוצים צבעונים וססגוניים במיוחד. המשחק יוצא ב-14 בספטמבר, כשבין ה-14 עד ה-17 תוכלו לשחק חמש שעות במשחק בחינם.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

טריילר נרחב הציג לנו את כל השיפורים וכל התוספות שיגיעו להרחבה החדשה של Cyberpunk 2077. יכולות חדשות, נשקים חדשים, רכבים חדשים (עם נשקים משלהם) ועוד. ההרחבה שתגיע ב-26 בספטמבר גם הולכת לשפר המון במשחק עצמו כשהעדכון החינמי שמגיע איתו משדרג את מערכת השיטור ואפילו את מערכת הסקילים שלכם. נשמע שיש הרבה למה לחכות.

Stormgate

משחק ה-RTS החדש קיבל טריילר שמציג לנו את הקבוצה השנייה שנוכל לבחור, קצת לגבי המוזיקה של המשחק והבטחה לחדשות נוספות בהמשך השנה.

Last Epoch

משחק האקשן ב-Early Access שממשיך לקבל עדכונים ולהתפתח מקבל את הרחבת Runes of Power שמגיעה ב-7 בספטמבר ומביאה 15 קלאסי מאסטר חדשים להתנסות איתם.

Marvel Snap

משחק המובייל זוכה הפרסים הגיע למחשב ול-Steam טריילר סינמטי חדש חגג את היציאה של המשחק.

Armored Core VI: Fires of Rubicon

עזבו אני אפילו לא מתכוון לכתוב כלום על הטריילר. רק שיגיע כבר. ה-25 באוגוסט לא יכול להגיע מוקדם יותר.

Warhaven

משחק המולטיפלייר החדש והחינמי של Nexon יגיע ב-21 בספטמבר ל-Steam.

Mortal Kombat 1

טריילר חדש ל-MK1 הגיע ואתם יודעים מה זה אומר: עוד מהסיפור, עוד דמויות חדשות שיוצגו. והפעם: שאו קאהן וסינדל הוכרזו כשאנחנו מקבלים מבט נוסף אל ריידן של המשחק החדש. כרגיל עם הטריילרים הללו אנחנו גם קיבלנו הצצה לדמויות קמאו שונות כמו מוטארו ואתם יכולים להיות בטוחים שהמשחק נראה פשוט פ-נ-ט-ס-ט-י. המשחק יגיע לקונסולות הדור הנוכחי, ה-Nintendo Switch והמחשב האישי ב-19 בספטמבר.

ARA History Untold

אני עוד מנסה להבין עד כמה המשחק הזה מנסה להעתיק מ-Civ והאם הוא עושה את זה בצורה בוטה מדי, או שההתמקדות שלו בהיסטוריה העולמית דווקא מצילה אותו מזה. המשחק צפוי לצאת ב-2024 ויגיע ל-PC Game Pass.

Diablo IV

הצצה לעונה הבאה של Diablo IV הגיעה אלינו באירוע של ג'ף. העונה הבאה של משחק התפקידים של בליזארד תיקרא Season of Blood, תגיע ב-17 באוקטובר ותביא לנו כוחות ערפדיים חדשים למשחק יחד עם לוחמת שתתלווה אלינו.

Dustborn

משחק הרפתקה/אקשן חדש שמשלב בין לחימה לבין היכולת להשפיע על אנשים בעזרת הקול של הדמות הראשית יגיע בתחילת 2024 לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הקודם (למעט ה-Switch) והמחשב האישי.

Alan Wake II

טריילר חדש של Alan Wake II מציג לנו קצת על הזמן שעבר בין המשחק הראשון למשחק השני מעינייו של הסופר המיוסר האהוב על כולנו. הטריילר שילב בין סרטוני Live Action לבין המשחק עצמו. המשחק שם דגש חזק בהרבה על אימה ואני באמת שלא יכול לחכות שהמשחק ייצא ב-27 באוקטובר.

עד כאן ההכרזות הגדולות מה-ONL! שתפו אותנו בתגובות כאן למטה וספרו לנו אילו הכרזות גדולות הפתיעו אתכם ולמה אתם הכי מצפים בכנס הקרוב! אל תשכחו גם לבקר באתר בימים הקרובים כשנביא לכם כמה שיותר חדשות מעניינות מ-Gamescom 2023!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:13 23.08.2023 | AVI AVI (אורח)

    סייברפאנק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 2

    09:33 23.08.2023 | ערס מונגולואיד ערס מונגולואיד (אורח)

    באמא שלי שהמשחק שהכי הדליק אותי היה ARA בעקבות החיבה בעצומה שלי לסיבילייזישן

  3. 3

    12:05 23.08.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    איזה כיף שמשחקי RTS קלאסיים חוזרים ובגדול

  4. 4

    13:37 23.08.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    ערב קצת מאכזב מבחינתי
    לא היו הכרזות של משחקים גדולים , ומה שהראו זה קטעי גיימפליי ממשחקים שכבר הוכרזו
    אבל באמת שישחררו קצת מידע על GTA6 , הגיע הזמן (במידה וכמו שכולם יודעים הוא אמור לצאת ב2024)

  5. 5

    22:25 26.08.2023 | אופיר אופיר (אורח)

    איזה מהמשחקים הם RTS? חוץ מAOE4?

  6. 6

    14:09 27.08.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    המשחק Stormgate, הוא גם כן משחק RTS

  7. 7

       | פורסם ע"י