הרשמה

הפתעה: אינדיאנה ג'ונס של Bethesda קרוב הרבה יותר ממה שאתם חושבים

תכינו את השוט ואת הכובע

בסדרת מסמכים שדלפו היום התגלה הרבה מאוד מידע על עתיד החברה - אך מן הסתם שנתן לאינדי מקום של כבוד

בסדרת מסמכים שהודלפו לפנות בוקר בטעות מהמשפט בין מיקרוסופט ל-FTC נחשף לא מעט על עתיד החברה וכנגזר מזה גם על עתיד התעשייה. למרות ששמות משחקים גדולים ומידע מעניין סופקו בהדלפה הזאת באופן נדיב - בחרנו התחלה לתת מקום לאחת מדמויות הקולנוע המגניבות ביותר ולאחד הפרוייקטים המצופים ביותר שלנו.

משחק האינדיאנה ג'ונס החדש שנמצא בפיתוח אצל MachineGames הוכרז בתחילת שנת 2021 ומאז נעלמו עקבותיו כמעט לחלוטין מלבד הזכרות פה ושם רק בשמו. עקב העדרות הזאת היה נדמה לכולם שהשקת המשחק נמצאת שנים מאיתנו, ושאפשר לשכוח ממנו לעתיד הנראה לעין. אולם, במסמכים שהודלפו התגלה שבת'סדה סימנו את שנת 2022 כשנת היצאה של המשחק במסמך משנת 2020 ככל הנראה בו פירטו את עתיד היציאות של החברה. כמובן שהמשחק לא יצא ב-2022 וגם לא השנה, אך בהשוואה לשאר הדברים כמו לצורך העיניין Starfield, מגלים שהוא גם כנראה לא רחוק. Starfield היה אמור לצאת באותו המסמך בשנת 2021, ויצא כאמור בשנתיים איחור, האיחוד הזה מסמן את השנה הבאה כשנת היציאה של אינדיאנה ג'ונס.

כזכור, בזמן המשפט התגלה שהמשחק עתיד להיות אקסקלוסיבי לקונסולות האקסבוקס ולמחשב, כך שמדובר לעוד משחק המצטרף לליינאפ של אקסבוקס לשנה הבאה שכולל כבר את Hellblade II ו-Avowed. מופעתים מכך שהמשחק קרוב? סומכים על MachineGames שיעשו עבודה טובה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י