הרשמה

ל-Dead Space Remake יש Easter Egg שלא תרצו לפספס

פרט אחד קטן שמסביר יותר טוב מאלפי מילים למה המשחק הוא לא Cash grab אלא פרוייקט עם הרבה מאוד רגש

לא נפסיק לשיר

אני מתעקש לפתוח את הכתבה הזו בנימה אישית. למרות של-Dead Space המקורי והמשכו המצויין יש המון חיבה אצלי בלב, לא התפתתי לקנות את הריימיק שלו כשיצא בתחילת השנה. למרות הביקורות המעולות שקיבל, היה לי קשה לא לחשוב שמדובר בציונים שעושים כבוד למשחק המקורי - ושהרימייק הוא ניסיון של EA להשיג כסף בצורה קלה, שאמנם נראה מושקע אך לא באמת יוסיף מספיק לצלחת כדי לעמוד בפני עצמו. טעיתי - ובענק. מה ש-EA Motive הצליחו לעשות עם חומר הגלם המקורי שקול בעיניי רק למה שקאפקום הצליחו לעשות עם הרימייק של Resident Evil 2 וצריך להיות דוגמא ומופת לאיך להתחייס לפרוייקטים מהסוג הזה. הוא נעשה עם כל כך הרבה אהבה וכבוד למקור, ששום ביקורת שאנסה לכתוב לו לא תעשה איתו חסד כמו להציג בפניכם את ה-Easter Egg המשוקעת הזאת שהכניסו המפתחים למשחק.

בלי ספויילרים מיותרים, במהלך ההרפתקה שלכם על USG Ishimura באמצע הפרק הרביעי, תצטרכו לרדת במעלית מהגשר של הספינה לשנות ספקי כוח בשתי קומות שונות. בקומה התחתונה תתקלו בהתחלה ב-Break Room בו מסומן על הרצפה ריטואל שטני. במידה ותכניסו קודים מסויימים בתוך המעגל תוכלו לקבל לוג מוזר במיוחד, שני חומרי גלם לשדרוג הציוד שלכם וגולת הכותרת - Sea Shanty שהלחינו המפתחים על הצוות של ספינת החלל בימיו האחרונים. מן הסתם שהשיר מלא בספויילרים, ולכן לא שמתי אותו בסרטון למטה - אך אני מפציר בכם לשמוע אותו במידה וחוויתם כבר את המשחק.

 

הקודים:
שני השדרוגים:
מכה, מכה, דריכה, מכה, מכה, דריכה, דריכה, מכה, מכה, מכה, דריכה, דריכה

הלוג המוזר:
מכה, דריכה, דריכה, דריכה, מכה, דריכה, מכה, דריכה, דריכה, דריכה, מכה, דריכה

ולשיר:
מכה, דריכה, מכה, מכה, דריכה, מכה, דריכה, מכה, מכה, מכה, מכה, דריכה

אם עדיין לא השתכנעתם לרוץ ולקנות את החוויה המפחידה אבל גם המרגשת הזאת - אל חשש. המשחק זמין כעת להורדה במנוי ה-Game Pass ולמנויי EA Play. מעבר לכך הוא זמין לקנייה בקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב. חשוב לציין ש-Motive הם הסטודיו שמפתח את משחק האיירון-מן תחת דגלה של EA, ואחרי מה שהם עשו עם Dead Space אנחנו מתרגשים כבר לראות את המשחק בפעולה. קניתם את ה-Remake? מזמזמים את השיר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י