הרשמה

בחזרה: The Last of Us Part II Remastered מגיע ל-PS5 בינואר

גרפיקה משופרת, פיצ'ר ה-Speedrun מהרימייק של המשחק הקודם ואפילו מוד חדש מגיעים בינואר

שחקני ה-PS4 יוכלו לשדרג למשחק המחודש בתשלום סמלי של 10 דולר

אחרי פאץ' קטן ל-PS5, מעריצי האחרונים שבינינו זוכים לטיפול עשרת אלפים כש-The Last of Us Part II Remastered הוכרז ל-PS5. הגרסה החדשה תגיע ב-19 בינואר ותביא איתה שלל שיפורים למשחק השנה של שנת 2020. השיפור הראשון הוא כמובן גרפיקה משופרת עם אנימציות טובות אפילו יותר, הגדלה של כמות הפרטים על המסך ורזולוציית הטקסטורות ועוד. המשחק ירוץ ב-4K במצב Fidellity ו-1440p עם הגדלה ל-4K במצב ביצועים (תהייה גם אופציה להסיר מגבלות על FPS לאלו מאיתנו עם מסכים תומכי VRR).

בנוסף לכל אלו, המשחק יוסיף עוד פיצ'רים שלא קשורים לגרפיקה כמו מוד חדש בשם No Return שישים אתכם במיני משחק Roguelike עם שלבים שונים בכל ריצה ואויבים שונים (מה שיוביל לטקטיקות שונות. המוד יאפשר לכם לפתוח סקינים לדמויות שלכם ואפילו יהיה Leaderboard. בנוסף, מוד ה-Speedrun מהרימייק של המשחק הקודם יגיע לגרסה הזו. אגב אם תרצו, המשחק החדש גם יכיל כמה שלבים שנחתכו מהמשחק המקורי - אלו לא שלבים מלאים, מלוטשים או גמורים, אבל זאת תוספת חמודה (בעיקר כשיש לכם אופציה לקרוא ולשמוע את המפתחים מדברים על השלבים הללו).

את רשימת השיפורים המלאה (כולל האופציה לנגן בצורה חופשית בגיטרה במשחק), תוכלו לקרוא בבלוג של פלייסטיישן כאן בקישור. מה עם אלו שיש להם כבר את המשחק ל-PS4? להם סוני מאפשרת לשדרג לגרסת ה-Remastered תמורת 10 דולר בלבד, כשהשמירות יעברו לגרסה החדשה, שזה ממש נחמד. כאמור, המשחק יגיע ב-19 בינואר, 2024.

מתכוונים לחזור שוב לעולם המדכא של המשחק? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י