הרשמה

העונה השנייה של "האחרונים מבינינו" ו"אופוריה" עונה 3 יצאו ב-2025

שירות הסטרימינג Max הציג את התוכניות לשנתיים הקרובות, ו-2025 עומדת להיות עמוסה

שנת 2025 נראית פגז, אבל זה לא אומר של-2024 אין מה להציע לכם

הזמן חלף ועוד פעם אנחנו נמצאים לקראת תחילתה של שנה חדשה. כמיטב המסורת, שירותי הסטרימינג חושפים מה מצפה לנו בשנה הקרובה, והראשונים לפתוח את העונת הבקרובים הם HBO ושירות הסטרימינג Max. למען האמת הסדרות ל-2024 לא נראות מעניינות במיוחד, וכנראה שלא רק אנחנו חשבנו ככה - כי בשירות החליטו להציג גם את כל מה שמגיע ב-2025 - והיא נשמעת עמוסה

בטריילר בן שתי דקות הציגו בשירות מספר רב של שמות גדולים עם חלוקה ברורה בין השנה הבאה לשנה שאחריה. ב-2024 גולת הכותרת היא העונה השניה של "בית הדרקון" שתגיע בקיץ. חוץ ממנה גם סדרת "הפינגווין" של קולין פארל (Collin Ferrel) תגיע מתישהו השנה ואפילו ראינו קטע קצר חדש ממנה. קומדיית המצבים "תרגיע" (Curb Your Enthusiasm) תחזור לעונה 12 שתגיע בשנה הבאה, ולמעשה נמצאת קרוב אלינו ממש עם תאריך יציאה בפברואר. השמות הגדולים באמת מגיעים בסוף הטריילר, שם נחשפו הסדרות של שנת 2025. העונה השניה של "האחרונים מבינינו" (The Last of Us), העונה שלישית של "אופוריה", העונה השלישית של "הלוטוס הלבן" (The White Lotus), כולן קיבלו בפעם הראשונה שנת יציאה - הכרזה שאין ספק שתעשה המון רעש. ולמרות זאת, דווקא "ברוכים הבאים לדרי", סדרת הספין אוף של סרטי IT היא הסיפור המעניין ביותר. הסדרה הוכרזה עם שנת יציאה של 2024, ובטריילר גם הוצגה עם קטעים ראשונים ממנה. אין לנו ספק שהיא תיהיה הראשונה מהשמות של 2025 לצאת, כך שלא נצפה לעונה השניה של "האחרונים מבינינו" כבר בינואר כמו העונה הראשונה.

Max ממשיך לבסס את מעמדו כשירות סטרימינג בארצות הברית, והולך לו שם לא רע - אך כנראה שעדיין לא מספיק בשביל להתרחב לעוד טריטוריות. השקה בישראל כרגע לא צפויה, ולכן אפשר  להניח שהסדרות ימשיכו לעלות בשירותי הכבלים. למה אתם הכי מחכים? ולמה זה העונה השלישית של "אופוריה"? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י