הרשמה

שלוש חברות לא תמיד מסתדרות: קרב האשמות על הכשלון של The Marvels

בנוסף, בצעד חריג אף יותר, דיסני הודיעו שיפסיקו לדווח על ההכנסות של הסרט מבתי הקולנוע

יש מכות, יהיה המשך?

אני אהיה אתכם כן. הלכתי לראות את המארוולס (The Marvels) ביום שהוא יצא בארץ לבתי הקולנוע. לא סבלתי ממנו יותר ממה שסבלתי ב"ת'ור: אהבה ורעם" לדוגמא, אך הוא גם לא עניין אותי מספיק כדי לכתוב עליו ביקורת או להמליץ לאנשים לראות אותו. כנראה שאני לא היחיד, כי אחרי סוף שבוע ראשון צולע מבחינת הכנסות, הסרט חווה ירידה של 78% בהכנסות, שיא חדש שאפילו עוקף את "מורביוס". כשהסרט ממשיך לדהור לעבר הפסדים חד משמעיים כלפי ההוצאות הסטנדרטיות ללהיטי גיבורי על, מתחיל קרב האשמות בין הנוגעים בדבר.

הראשונה לקפוץ למים הייתה אימאן ולאני (Iman Vellani), שמשחקת בסרט את מיס מארוול, דמות אנרגטית ואהובה שהוצגה בסדרת דיסנ + שבאופן מצחיק גם קיבלה את הנתונים הגרועים ביותר מבין סדרות מארוול. ולאני בחרה להפנות אצבע מאשימה כלפי דווקא מנכ"ל דיסני הנוכחי בוב איגר (Bob Iger) וטענה במסגרת ראיון שהבעיה בקופות של הסרט לא בשליטה אלא בשליטתו. כזכור, בשלוש השנים האחרונות איגר לא היה מנכ"ל דיסני, משמע לא היה חלק בשום שלב של פיתוח הסרט בכלל. איגר הגיב לראשונה על הסרט שבוע לאחר מכאן, והודה מעט בכשלון שהוא. איגר אינו ניסה להצדיק את הסרט, כמו שמנסה כעת נגיד עם סרט האנימציה Wish, אלא טען שלא היה מספיק פיקוח על הסט.

כרגע, הסרט צפוי לסיים את הריצה שלו עם הכנסות של 85 מיליון דולר באמריקה ו-210 מיליון ברחבי העולם. תקציב הסרט ככל הנראה עומד על 220 מיליון דולר, ועוד כמאה מיליון לשיווק. לצער הציבור הרחב, לעולם לא נדע כמה בדיוק הסרט הפסיד לדיסני כי בצעד חריג החליטו האולפנים להפסיק לדווח נתונים על הסרט. יצא לכם לראות את הסרט? חושבים שעתיד היקום הקולנועי בדרך להשתנות בעקבות הכשלון? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:03 04.12.2023 | כשלון ידוע מראש כשלון ידוע מראש (אורח)

    דיסני תמשיך לדחוף את הPC והWOKE שלה במקום תוכן מעניין והקהל ימשיך להצביע ברגליים.
    מתישהו הדירקטוריון ידפוק על השולחן ויזרקו את כל המטורללים דוחפי האג'נדות ויחזירו כאלו שיודעים לייצר פאן.

  2. 2

       | פורסם ע"י